וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכול להגיד משהו לזהבי או יובאנוביץ', הם נלחמים כמו חיות"

12.2.2023 / 9:45

מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה במסיבת העיתונאים לקראת מכבי נתניה (שני, 20:30): "אהיה מודאג כשלא נגיע למצבים, לא כששחקנים יחמיצו". החלוץ הסרבי: "מרגיש טוב עם ערן"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב סיימה בשתי תוצאות תיקו רצופות, אבל למזלה גם המוליכה מכבי חיפה איבדה שבע נקודות מ-9 אפשריות בשלושת המחזורים הקודמים. אמש (שבת) האלופה שבה למסלול הניצחונות על חשבון עירוני קרית שמונה, ומכבי תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה למעוד גם מחר נגד מכבי נתניה (20:30) כשהפער ביניהן לקראת סיום המחזור ה-22 שוב עומד על שמונה נקודות.

במסיבת העיתונאים לקראת נתניה אמר קראנקה: "זה נחמד שיש לך שחקנים כאלה, שרוצים להשתפר ויודעים שצריך לעבוד קשה כדי לתקן את הטעויות. אנחנו נפגוש קבוצה טובה מאוד, אבל לא יכולים לחשוב שתיקו זו תוצאה טובה בחוץ - אסור לנו לעשות טעויות ואנחנו צריכים לייצר הזדמנויות במטרה לנצח".

מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה. אריאל שלום
סומך על השחקנים שלו. קראנקה/אריאל שלום

על סגנון המשחק שלו: "אני לא יכול לומר לכם את מה שאמרתי לשחקנים, אבל אנחנו תמיד רוצים להיראות כמו שנראינו נגד מכבי חיפה, כי הכדורגל שונה כשהכדור אצלך ברגל. במשחקים אחרי זה אפשרנו ליריבות להחזיק בכדור וזה יצר לנו בעיות. אנחנו רוצים להשתפר. החזקנו בכדור מעל 70 אחוז מהזמן והגענו ל-6-7 מצבים, אבל הבקענו רק שער אחד ולא ניצחנו (נגד סכנין, י.ט), אנחנו צריכים לשחק באותה אינטנסיביות באותו משחק, אם אתם זוכרים גם אחרי המשחק נגד מכבי חיפה אמרתי שאנחנו צריכים להמשיך לעבוד כדי להשתפר. הפועל באר שבע נגד הפועל ירושלים לא ייצרה אפילו הזדמנות אחת".

אם הקבוצה נפגעה בגלל עזיבת אוסקר גלוך: "הוא לא פה. אני בתור מאמן צריך לחשוב על השחקנים שנמצאים פה. אני לא יכול להגיד משהו לערן או לג'ורג'ה אם הם החטיאו, כי הם נלחמים כמו חיות על כר הדשא במטרה להבקיע. אהיה מודאג כשלא נגיע למצבים, אבל עם שחקנים כמו ערן, ג'ורג'ה, פארפה, גבי, דור, גולסה ואחרים, אני לא מודאג בכלל. יש כאן חבורה נהדרת של שחקנים שכל הזמן רוצה ללמוד ולהשתפר".

על כך שבסגל כעת שישה זרים והאם איליה יערוך הופעת בכורה: "יש לי המון אפשרויות, אני גם יכול לשחק עם חמישה שחקנים מאחורה ואין לי בעיות לשנות את המערך. רארש שחקן חזק, מהיר, אבל אנחנו צריכים להיות זהירים ולשלב אותו בהדרגה כי הוא הגיע לכאן למספר חודשים ואני לא רוצה למהר איתו, כדי שיוכל להיות במיטבו ולא יאבד ביטחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ'. אריאל שלום
"אם ננצח בכל המשחקים, נזכה באליפות"/אריאל שלום

עוד לפני כן התייצב ג'ורג'ה יובאנוביץ' מול העיתונאים והוסיף לדברי מאמנו: "אנחנו מועדון גדול שרוצה לנצח בכל משחק, אבל לא תמיד אפשר להבקיע חמישה או שישה שערים וזה נורמלי לא לנצח משחקים במהלך העונה. אנחנו לא מפחדים משום דבר, אני בטוח שכולם בקבוצה רוצים לשחק כבר כדי לתקן את התוצאות האחרונות - לא שיחקנו רע במשחקים האחרונים, אבל לא הבקענו וזה עלה לנו בנקודות".

הקושי של מכבי תל אביב לפצח את הגנות היריב: "הרבה יותר קל כשמבקיעים במחצית הראשונה והמשחק נפתח, אבל גם חשוב לדעת לנצח 0:1 ו-0:2. זה מתסכל שאנחנו יכולים להבקיע חמישה שערים ומסימיים עם שער אחד. כולנו מאמינים שאפשר לזכות באליפות, אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו כרגע וההכרעה תהיה רק בסוף העונה. אם ננצח בכל המשחקים, נזכה באליפות".

על תחושותיו אחרי שנה בישראל והגעת איליה בחלון ינואר: "אמרתי המון פעמים שאני מרוצה פה, אני משחק בקבוצה הכי גדולה בישראל וטוב לי. רארש הגיע מניס והוא שחקן טוב מאוד שיעזור לנו, אבל לאף אחד לא מובטח המקום בהרכב ורק המאמן יחליט מי מאיתנו ישחק. אני נותן את הכל בכל אימון ובכל משחק ורוצה להבקיע כמה שיותר כדי לעזור לקבוצה".

על שיתוף הפעולה שלו עם זהבי: "אני מרגיש טוב. הבקענו יחד 25 שערים אם אני לא טועה, אני חושב שהבקענו יותר מכל הקבוצות אחרות. אי אפשר להבקיע חמישייה בכל משחק, אני חושב שמצבנו טוב".

ג'ורג'ה יובאנוביץ', ערן זהבי, אבי ריקן שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
"מרגיש טוב" עם ערן זהבי/דני מרון

הקשר הרומני רארש איליה, שכאמור הצטרף מניס בהשאלה ביום האחרון של חלון ההעברות ולא התלבש למשחק נגד בני סכנין בשבוע שעבר, יערוך מחר בנתניה את הופעת הבכורה שלו בליגת העל. מי שייעדרו הם הפצועים יונתן כהן ודניאל טננבאום וכן המגן הימני שספג חמישה כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully