וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר העיר את ה"לוחמים" של מכבי חיפה: "זה מה שהוא רצה לראות"

12.2.2023 / 7:05

האסיפה הקשה והזעזוע בהרכב נגד קרית שמונה העירו את האלופה מתרדמת: "יצאנו מהמשבר". בקבוצה בחרו את אבו פאני למצטיין ושיבחו את שרי וחזיזה - ולא בזכות השערים: "לא הפסיקו לרוץ". שביעות רצון מההשתלבות של סבע, קורנו הסביר: עדיין לא מוכן

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

הרבה מאוד לחץ השתחרר במכבי חיפה אחרי הניצחון 0:2 על עירוני קרית שמונה. הירוקים הגיעו בלחץ גדול למשחק, אחרי אסיפה קשה שערך המאמן ברק בכר במהלך השבוע. באסיפת המדוברת בכר עבר שחקן שחקן והבהיר שרק פייטרים ישחקו אצלו. אתמול הוא עבר לשלב המעשים, כאשר השאיר על הספסל שניים מכוכביו הגדולים ביותר, עומר אצילי ועלי מוחמד. בכר לא היה מרוצה מהיכולת גם במחצית הראשונה וביקש בעיקר משחקי ההגנה לדחוף קדימה. ואכן, השיפור ניכר במחצית השנייה, במהלכה כבשו צ'ארון שרי ודולב חזיזה את השערים שהרגיעו את הירוקים, והעניקו ניצחון אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות.

"היה חשוב לנצח כדי לצאת מהמשבר", הודה שחקן בקבוצה, "ידענו שזה לא יבוא בקלות, אבל במחצית השנייה כבר עשינו את הדברים הרבה יותר טוב". בחיפה החמיאו לדולב חזיזה וצ'ארון שרי שמלבד כיבוש השערים, הפגינו רוח לחימה לאורך כל המשחק. "זה מה שברק רצה לקבל מהשחקנים", אמר גורם בקבוצה. "שגם כשלא הולך, הם לא יפסיקו לרוץ ולהילחם על כל כדור. לפחות בפן הזה, האסיפה שלו הוכיחה את עצמה".

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. מאור אלקסלסי
סוף המשבר? שחקני חיפה/מאור אלקסלסי

מי שלא נכלל בסגל אתמול הוא פייר קורנו. בחיפה היו משוכנעים שהפציעה של המגן השמאלי מאחוריו ובצוות המקצועי אף רצו שיפתח בהרכב, אלא שהמגן בעצמו לא חש מוכן והפתיע את אנשי הקבוצה. קורנו הסביר שהוא עדיין לא מרגיש מוכן, ולמרות ששיחק כבר בשני המשחקים האחרונים טען שהוא מרגיש שחזר למגרשים מהר מדי. כעת בחיפה מקווים שבמשחק מול מ.ס אשדוד קורנו כבר יוכל לשחק, אך שוב הדבר יהיה תלוי בו. "רק מי שמרגיש שהוא מוכן ב-100 אחוז ישחק", אמר גורם במועדון. "שחקן שירגיש שהוא לא מוכן או לא מסוגל לתת את ה-100 אחוז שלו, לא ישחק".

בקבוצה היו מרוצים מאוד גם מההופעה של דיא סבע שנכנס לעניינים. מי שזכו למחמאות הגדולות ביותר היו מוחמד אבו פאני ועבדולאי סק. אבו פאני היה בספק גדול אחרי מכה שספג מול הפועל חדרה, אך השלים אימון מסכם ואתמול היה לתחושת אנשי חיפה השחקן המצטיין על המגרש. "זה מה שברק וכולנו רוצים לראות - שחקנים שגם אחרי מכה קשה עולים לשחק, נותנים את כל כולם ומוכיחים שהם לוחמים", אמרו במועדון.

עוד בוואלה!

בכר: "חזרנו לכתוש ולא איבדנו את הראש, שחקנים נתנו הרבה יותר"

לכתבה המלאה
מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
המצטיין. אבו פאני/מאור אלקסלסי

הניצחון הגדיל את הפער מהפועל באר שבע ל-4 נקודות, אבל הירוקים משתדלים לא להתעסק בזה. "אמרנו ונגיד שוב - כל עוד נעשה את שלנו, היריבות לא יעניינו אותנו. זה המסר הכי חשוב שהשחקנים צריכים להבין", אמרו במועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully