וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "חזרנו לכתוש ולא איבדנו את הראש, שחקנים נתנו הרבה יותר"

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-0:2 על קרית שמונה: "אחרי חדרה הרגשנו ששחקנים לא נותנים 100 אחוז ודאגתי להבהיר את זה. אם ננצח באשדוד באמת נעלה למעלה"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

זה לא היה קל, זה לא היה יפה, אך בסופו של דבר הצליחה מכבי חיפה לקטוע הערב (שבת) את רצף שלוש תוצאות התיקו, עם 0:2 על עירוני קרית שמונה. האלופה שוב התקשתה וסיפקה מחצית ראשונה חלשה, אך צ'ארון שרי היה שם כדי להניף את הרגל בדקה ה-65 ולמצוא את הרשת. דולב חזיזה הכפיל (87), בשער בכורה שלו העונה בליגה. אחרי האסיפה הקשה שערך השבוע ביצע ברק בכר שלל שינויים בהרכב והעניק לדיא סבע את חולצת ה-11 לראשונה העונה. שחקן החיזוק הנוצץ היה הכי מסוכן על המגרש, עד שהוחלף בעומר אצילי בדקה ה-67.

כעת חיפה פתחה פער של ארבע נקודות מהפועל באר שבע בפסגה, בעוד הפער ממכבי תל אביב צמח זמנית לשמונה נקודות. בשבוע הבא יתארחו הירוקים אצל מ.ס. אשדוד. מנגד, קרית שמונה עם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, והיא צונחת מתחת לקו האדום. בסיום המשחק, אף פוטר ניר ברקוביץ'.

ברק בכר הודה בסיום: "כשאתה לא מנצח הרבה זמן וגם נראה לא טוב, זה חשוב לחזור לנצח. אמנם עשינו את זה בדרך קשה, אבל היו גם דקות טובות, חזרנו לכתוש, להניע את הכדור מהר ולייצר מצבים. בניגוד למשחק נגד ריינה שבו איבדנו את הראש ב-0:0, המשכנו לשחק והשגנו את השער שהיינו צריכים".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יכול לנשום לרווחה. בכר/מאור אלקסלסי

על השינויים שביצע ב-11: "אני לא אוהב לפרט על דברים שקורים ביני לבין השחקנים, אבל אין ספק שהייתה אכזבה מאוד גדולה נגד חדרה. הגיעו המון אוהדים במזג אוויר לא פשוט וביום עם המון פקקים, אבל הרגשנו שאנחנו לא נותנים את מאת האחוזים ודאגתי להבהיר להם את זה. היום השחקנים נתנו הרבה יותר, אבל זו לא חוכמה לעשות זאת במשחק אחד. סבע וג'אבר נכנסו במשחק האחרון והוסיפו המון, החלטתי שהיום אני פותח איתם וזה לא אומר דבר למשחק הבא. עומר אצילי שחקן חשוב והוא יעזור לנו עוד הרבה".

אם יש לו ביקורת עצמית בעקבות התקופה האחרונה: "כנראה שההכנה שלנו לא הייתה טובה, מנטלית ומקצועית, אבל עדיין אי אפשר להסיר אחריות מהשחקנים שצריכים לקחת על עצמם. הם יודעים שהם צריכים לתת מעצמם יותר והיום הם עשו את זה. המשחק הבא נגד אשדוד בחוץ הוא אולי הכי קשה, אבל אם ננצח שם אז באמת נעלה למעלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. מאור אלקסלסי
שוב חגיגות בחיפה/מאור אלקסלסי

הקפטן צ'ארון שרי הוסיף לדברי מאמנו: "היו לנו רגעים לא פשוטים במשחקים האחרונים, אבל ניסינו לשמור על הקבוצה רגועה כי ידענו שאם נשחק טוב אז הכל יעבור. היום חזרנו למסלול. אנחנו עדיין במקום הראשון, אבל צריכים לשחק יותר טוב. אני לא יכול לומר מה הייתה הבעיה, זה יישאר בתוך הקבוצה. הביטחון קצת ירד, אבל אני שמח שהיום ניצחנו ואני גם שמח עבור דולב שכבש. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו וצריכים להמשיך לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully