וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה ירד לספסל אבל בלט עם 16 נקודות, וושינגטון שוב ניצחה

קורי קיספרט תפס את מקומו בחמישייה, אבל זה לא מנע מהישראלי להמשיך בכושר הנהדר, לרשום את אחד ממשחקיו היעילים ב-NBA ולהוסיף 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בניצחון 113:127 על אינדיאנה. ביל הצטיין עם 32

מאמן וושינגטון ושחקני הקבוצה מחמיאים לדני אבדיה אחרי הניצחון בסן אנטוניו/washwizardsil@

בחמישייה, מהספסל, בבית או בחוץ - בתקופה האחרונה דני אבדיה מספק את הסחורה על בסיס קבוע, לא חשוב מה הנסיבות. הלילה (בין שבת לראשון) חזר הפורוורד הישראלי לספסל למרות שקייל קוזמה המשיך להיעדר, אבל גם זה לא הוריד לו את הביטחון, והוא רשם עוד משחק מצוין שסייע לוושינגטון לנצח 113:127 את אינדיאנה, ולשפר את המאזן ל-26 ניצחונות לעומת 29 הפסדים.

אבדיה סיים 30 דקות סופר-יעילות עם 16 נקודות באחוזים מצוינים (7 מ-8 מהשדה, 1 מ-2 מהשלוש, 1 מ-2 מהעונשין), הוסיף 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים וחסימה, ושמר על המספרים המרשימים שהוא מציג מאז הטרייד ששלח את רוי האצ'ימורה ללייקרס. בתשעת המשחקים שעברו מאז, אבדיה עומד על ממוצעים של 15.3 נקודות (50.5% מהשדה, 40.6% מהשלוש), 7.9 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים בכמעט 30 דקות.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
בכושר נפלא. אבדיה/רויטרס

וושינגטון פתחה בסערה את המשחק, שהיה המשחק הביתי האחרון שלה לפני היציאה לפגרת האולסטאר. בראדלי ביל פתח מצוין, ההתקפה שטפה ואחרי רבע ראשון של 37 נקודות, הוויזארדס צלפו 43 נקודות ברבע הבא וסיימו את אחת המחציות ההתקפיות הטובות ביותר שלהם בכל הזמנים. היתרון הגדול שהם פתחו במחצית הראשונה נשמר גם במחצית השנייה, כשכולם משתתפים בחגיגה והקבוצה קולעת ב-70% מהשדה אחרי שלושה רבעים. הוויזארדס סיימו את המשחק ההתקפי המרשים עם 64% מהשדה, 46% מהשלוש ו-86% מהעונשין, וחילקו לא פחות מ-32 אסיסטים, כשהם שוב מציגים קבוצתיות משופרת והנעת כדור איכותית, ואבדיה ממשיך ליהנות מכך וצובר נקודות ברבע האחרון.

בראדלי ביל הוביל את רשימת הקלעים של וושינגטון, שרשמה ניצחון שני ברציפות, עם 32 לצד 6 אסיסטים. קריסטאפס פורזינגיס (10 ריבאונדים, 5 אסיסטים) ומונטה מוריס הוסיפו 17 כל אחד, ואבדיה היה הבא בתור אחריהם. בצד השני, אינדיאנה קיבלה 21 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים מטייריס הליברטון, ו-20 ממיילס טרנר.

כעת תצא וושינגטון לשלושה משחקי חוץ שאחריהם תצא לפגרת האולסטאר. המשחק הראשון בסדרה ייערך בלילה שבין שני לשלישי אצל גולדן סטייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully