וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ' התעמת עם עיתונאי רגע לפני שפוטר: "אפס, סמרטוט רצפה"

דקות לפני שסיים את דרכו בעירוני קרית שמונה ואחרי ה-2:0 למכבי חיפה, המאמן התייצב למסיבת העיתונאים וקילל את איציק אהרונוביץ'. אחרי כל הבלאגן: הפוסט המתריס של ברקוביץ'

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

עירוני קרית שמונה הפסידה הערב (שבת) 2:0 למכבי חיפה וירדה בחזרה מתחת לקו האדום, אבל זו ממש לא הייתה הדרמה הגדולה של הערב בקבוצה הכי צפונית בליגת העל. בריאיון אחרי המשחק המאמן ניר ברקוביץ' דיבר על המצב הקשה בו קיבל את הקבוצה והזכיר את שמו של מנחם קורצקי שאותו החליף, לאחר מכן התייצב למסיבת העיתונאים ובה קילל את העיתונאי איציק אהרונוביץ' מ"רדיו חיפה" כשהשניים התעמתו ודקות ספורות לאחר מכן גם הוחלט לפטרו, כמעט חודשיים אחרי שהגיע לקרית שמונה.

כשנשאל מדוע הוא עצבני, אמר ברקוביץ' ממש בתחילת מסיבת העיתונאים: "אני לא עצבני על המשחק, אלא על זה עם הכובע, הסמרטוט רצפה הזה".

ניר ברקוביץ' מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
עימות חריף דקות לפני הפיטורים. ברקוביץ'/מאור אלקסלסי
ניר ברקוביץ' סטורי. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
"ערב מושלם". הסטורי של ברקוביץ' אחרי כל הבלאגן/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

ברקוביץ' לא עצר והמשיך אחרי שאהרונוביץ' הגיב: "סע, סע מפה, סע, יא אפס. גם ברק בכר הפסיד שני משחקים או עשה תיקו ואתה מלכלך עליו. תתבייש לך, מה אתה קשור לכדורגל?!".

אהרונוביץ' לא נשאר חייב והשיב: "לא קשור לכדורגל, אבל את הפועל חיפה ניסיתי לסדר לך כשביקשת. את המשחק הראשון בקריירה אני סידרתי לך. חתיכת אפס. יאלה, לך הביתה, עוף".

ברקוביץ' ענה "מי אתה בכלל שאתה תסדר לי?", ומיד אחר כך קם ועזב את חדר מסיבת העיתונאים. דקות ספורות אחר כך, כאמור, הוא פוטר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully