וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "זה כמו הפסד", עאבד: "לא חגגתי כי אני מכבד את סכנין"

המאמן לא הסתיר את אכזבתו אחרי שריינה השוותה ל-1:1 בדקה ה-90: "היינו צריכים להבקיע שלושה או ארבעה שערים". מימר: "ראיתי שיש עם מי לצאת למלחמה"

תקציר: בני סכנין - מכבי בני ריינה 1:1/ספורט 1

מכבי בני ריינה לא ניצחה משחק בליגת העל מאז שגברה 0:2 על בני סכנין ב-23 באוקטובר. הערב (שבת) הן נפגשו שוב ואמנם הצהובים-כחולים סגרו סיבוב שלם ללא ניצחון, אבל הם כן הצילו נקודה יקרה בזכות 1:1 שקבע בראשו אחמד עאבד עם תחילת הדקה ה-90, שער שמחק את היתרון שקבע בירם כיאל 32 דקות קודם לכן והעלה את הקבוצה מעל הקו האדום.

קובי רפואה, מאמן בני סכנין הודה בסיום: "זה משחק של 3-4 שערים, התיקו הזה הוא כמו הפסד. כמו במשחקים הקודמים, אנחנו מייצרים מצבים ומשום מה לא מחזיקים את הכדור, נכנסים ללחץ וסופגים. התיקו הזה הוא כמו הפסד, אני מאוכזב בסיום. במצבנו גם לנצח 0:1 זה בסדר גמור, אבל אנחנו סופגים גולים קלים מדי. מאוד חבל".

קובי רפואה, מאמן בני סכנין. קובי אליהו
"כמו הפסד". קובי רפואה/קובי אליהו

עוד אמר רפואה שקבוצתו רשמה תיקו שלישי בחמישה מחזורים: "זה משחק של שלוש או ארבע אפס לנו, אבל ריינה בכל זאת הצליחה להשוות. שוב, זה מבחינתי הפסד, לא תיקו".

הקפטן שלו בירם כיאל הוסיף: "זה רגע קשה, כי אנחנו מייצרים מצבים והיינו יכולים לגמור את המשחק מוקדם ולקחת ניצחון שהיה נותן לנו אוויר ולוקח אותנו קדימה, אבל משום מה אנחנו לא מבקיעים ואז אנחנו סופגים מהרמה - אולי בבעיטה הראשונה של ריינה למסגרת. זה מאכזב".

עוד בוואלה!

הירושלמיות תלויות בעצמן: 7 נאבקות על 3 כרטיסים לפלייאוף העליון

לכתבה המלאה
שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. קובי אליהו
ריינה כבר לא במקום האחרון וגם לא מתחת לקו. מימר/קובי אליהו

שרון מימר אמר: "אני מרוצה, נקודה. זה היה משחק קשה, פגשנו קבוצה טובה שנלחמת על פלייאוף ויש לה שחקנים מנוסים. עם כל המגבלות והחוסרים שלנו, השחקנים הראו אופי ואני חושב שהיינו ראויים לנקודה הזו. מהדקה הראשונה הראינו שאנחנו לא מפחדים ולא מסתגרים באחד המגרשים הקשים בליגה, וכמו שהמשחק התפתח זו נקודה שטובה לנו".

על הבכורה של מוחמד אבו ניל בריינה בליגת העל אמר המאמן: "אימנתי אותו עוד בסכנין ואני מכיר אותו. הוא צעיר, אבל הוא גר ואני לא מפחד לרגע לשחק איתו כי אני רואה מה הוא עושה באימונים. יש לנו שני שוערים טובים והיה לו משחק גדול היום לטעמי. הסגל שלנו טוב וחשוב מאוד שכולם יהיו בעניינים, המשחק היום מראה לי שיש עם מי לצאת למלחמה".

אחמד עאבד, שכבש ולא חגג את שערו הראשון העונה, הסביר מדוע: "אני מכבד את הקבוצה הזו, היא חשובה למגזר וזהו. שמחתי בגול והכי חשוב שחזרנו למשחק. לשמחתי אנחנו בתקופה יחסית טובה כי לא הפסדנו שלושה משחקים ברצף. לחזור מ-1:0 בדוחא זה בסדר ואנחנו ממשיכים קדימה. אני שמח שאני לאט לאט חוזר ואני עובד מאוד קשה כדי שריינה תישאר בליגה".

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים עם אחמד עאבד. קובי אליהו
הציל נקודה עבור ריינה בדקה ה-90. עאבד/קובי אליהו

משחקי ראשון ושני בליגת העל

ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט3)

שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully