וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "אסור להיראות ככה, ההתקפה שלנו לא מתפקדת"

עודכן לאחרונה: 11.2.2023 / 22:44

מאמן נס ציונה היה מתוסכל אחרי ההפסד, ניסו קפילוטו הסכים איתו: "לא ייתכן שהם רצו יותר מאיתנו". רוני לוי: "ראיתי הרבה דברים טובים"

תקציר: הפועל חיפה - סקציה נס ציונה 0:2/ספורט1

סקציה נס ציונה קיוותה להשיג הערב (שבת) ניצחון בכורה בעידן שלומי דורה ולעלות אל מעל הקו האדום. אלא שהפועל חיפה גברה עליה 0:2 במשחק חד צדדי לחלוטין בפתח תקוה, שהיה יכול להיגמר גם בתוצאה גבוהה יותר לטובת האורחים. חיפה היתה עדיפה למן הרגע הראשון ואותתה על כוונותיה עם כדורים של תורג'מן וממן שנעצרו רק בקורות. אלא שבדקה ה-37 גם הקורות לא עזרו לנס ציונה, שהותירה את סוטיריו לבד ברחבה וזה נגח פנימה באין מפריע. בדקה ה-62 רוני לוי ערך חילוף כפול שעבד לו בצורה מושלמת. נוביקובאס המחליף הראשון בישל למוחמד קמארה המחליף השני, שבדקה ה-67 הבטיח את הניצחון ועשה צדק עם המשחק הזה.

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. אריאל שלום
סוף סוף ניצחון חוץ. רוני לוי/אריאל שלום

רוני לוי אמר לאחר המשחק: "הרבה מצבים החמצנו, לשמחתי כבשנו כשהיה צריך והכרענו את המשחק. יש הרבה דברים טובים, מצד שני יש הרבה מה לשפר. ברגע שהקבוצה טובה, גם לשחקנים שנכנסים יותר קל. אנחנו עוברים תקופה של הרבה פציעות, לשמחתי הם נכנסו טוב מאוד היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שלומי דורה מאמן סקציה נס ציונה. אריאל שלום
"אי אפשר להיראות ככה". שלומי דורה/אריאל שלום

שלומי דורה נראה מתוסכל בסיום: "אי אפשר לאהוב את מה שראינו. משחק כזה עם משמעות כזו גדולה, אסור להיראות כמו שנראינו במחצית הראשונה. בחצי השני היתה קצת התעוררות, אבל עדיין החלק הקדמי שלנו לא מתפקד וזה לא סוד. אנחנו רחוקים מלהרים ידיים, הליגה מתקצרת אבל עוד ארוכה. יהיה מאבק קשה ועד הסוף ואני מקווה שמתי שהוא זה יתחבר ונביא לידי ביטוי את מה שאנחנו עושים באימונים".

"השחקנים הרבה מתחת ליכולת הרגילה שלהם. דברים שאנחנו מנסים לשפר באימונים וזה לא בא לידי ביטוי באימונים. בסוף זה יצליח, אנחנו לא כזו קבוצה רעה".

ניסו קפילוטו, שהפסיד בבכורה מול האקסית: "עם איך שנראינו היום יהיה קשה. אסור לנו להיראות ככה. קבוצה שאנחנו אמורים להתמודד איתה רצתה יותר מאיתנו. היה משחק מאוד מרגש עבורי מול החברים שלי והקהל שאני מאוד אוהב. הביאו אותי כדי לתרום מהניסיון שלי לקבוצה. אני מאמין בקבוצה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully