וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "המאזן שלנו עם גרינפלד לא הכי טוב", זדה: "נקודה בטרנר זה טוב"

עודכן לאחרונה: 11.2.2023 / 22:39

מאמן הפועל באר שבע לאחר התיקו המאופס מול הפועל ירושלים: "חסרה לנו הרגל המסיימת שתכריע את המשחק". עוזר המאמן שהדריך במקום זיו אריה: "שיחקנו כמו קבוצה שרוצה להיות במקום גבוה, המטרה זה הפלייאוף העליון". חפצים נזרקו על אדליי בסיום מיציעי המארחת

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

אחרי שלושה משחקי חוץ שהולידו 9 נקודות, הפועל באר שבע חזרה היום (שבת) לאצטדיון טרנר למשחק מול הפועל ירושלים והיתה יכולה לעשות את מה שנראה היה כמו תסריט דמיוני עד לפני כמה שבועות: לעלות לפחות זמנית לפסגת ליגת העל. היא היתה עושה את זה עם ניצחון, אבל הקבוצה של זיו אריה התגוננה וחילצה 0:0 שתסכל מאוד את המארחים. אנשי באר שבע נראו עצבניים מאוד בסיום המשחק ובין השחקנים כמעט פרצה תגרה אחרי שאדליי שוער הפועל ירושלים נפגע מכמה חפצים שנזרקו מהיציע. איש המשחק של האורחת ניגש עם המוט שנזרק על השוער לאוראל גרינפלד ומשם התפתחה מהומה בין אנשי שני המועדונים.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
היתה לו סיבה טובה להיות עצבני. אליניב ברדה/ברני ארדוב

אליניב ברדה על איבוד הנקודות: "הרבה דברים כן עבדו אבל חסרה לנו הרגל המסיימת שתכריע את המשחק. שיחקנו נגד קבוצה עם קו 5:5 שבאה להתגונן. הם עמדו טוב, אבל היינו צריכים לייצר מצבים יותר איכותיים. בחצי הראשון עוד הגענו, אבל בחצי השני לא. האצטדיון היה מלא והדחיפה היתה מטורפת. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב. הקהל זה הדבר הכי טוב שיש פה בעיר הזו. הדחיפה שלהם מדהימה".

על בזבוז הזמן של ירושלים: "אם תבדוק את המאזן שלנו עם גרינפלד, אז הוא לא הכי טוב. תוספת הזמן לא היתה מספיקה לדעתי, אבל צריך להסתכל על הדברים הטובים".

רועי גורדנה ניתח: "אם חושבים שבשלב הזה של העונה יהיו תצוגות של 0:6 זה לא יקרה. קבוצות באות להתגונן ונצטרך לחשוב איך מתכוננים לזה. אין לחץ פה, יש כיף. היה לנו משחק די טוב, אבל צריך לייצר קצת יותר".

על הפערים בין משחקי הבית לחוץ: "קבוצות הרבה יותר מתגוננות בטרנר ומנסות לקחת את ה-0:0. צריך לחשוב איך אנחנו שוברים קווים ומסדרים מצבים לחלוצים שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ליאור זדה, עוזר מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מרוצים מהנקודה. זדה/ברני ארדוב

ליאור זדה על התיקו של הפועל ירושלים: "בכל סיטואציה נקודה בטרנר זה דבר לא רע בכלל, מול הקבוצה בפורמה הכי טובה בליגה. עמדנו שם חזק. אף אחד לא ציפה שנהיה במקום שאנחנו נמצאים בו. אנחנו מתמודדים טוב, היינו שם גם במשחקים שהיינו בעשרה שחקנים. ידענו שיגיעו רגעים גם פחות טובים. המטרה שלנו להיות בפלייאוף העליון, שיחקנו כמו קבוצה שרוצה להיות שם".

על ניהול המשחק במקום זיו אריה: "לשמחתי יש לי 20 שנות אימון, הרגשתי בנוח. אנחנו עובדים יחד ואני שמח, יש לנו עוד עבודה קשה. נס ציונה? חייבים לנצח, יריבה קשה. ניתן הכל כמו שנתנו היום".

אופק ביטון סיכם: "לא חושב שנקודה מספקת אותנו. אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח. היתה חסרה לנו הרגל המסיימת. התעלינו עליהם בהרבה מובנים. באנו עם תוכנית מסודרת. זיו הכין אותנו למשחק הזה. היינו ראויים לשלוש נקודות ונקווה שנביא אותן בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully