וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' מתלהב מאירווינג ה"מדהים", קיד מבהיר: "זו הקבוצה של לוקה"

הסלובני צפה מהספסל בחברו החדש לקבוצה מלהטט ומנצח, ומבין שיידרשו ממנו התאמות. אירווינג בטוח: "השילוב הזה יקל על שנינו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.2/ספורט1

דאלאס מעודדת מאוד מההשתלבות המהירה של קיירי אירווינג בקבוצה. הרכז הפרובלמטי שהגיע בטרייד מברוקלין באמצע השבוע, הספיק לערוך שני משחקים, בשניהם הוא נאלץ להסתדר ללא לוקה דונצ'יץ', אבל בשני המקרים הצעיד את דאלאס לניצחונות חוץ מרשימים מול קבוצות צמרת במערב. הלילה (בין שישי לשבת) הוא קלע 25 נקודות וחילק 10 אסיסטים בניצחון 112:114 בסקרמנטו, כשדונצ'יץ' צופה בו מהספסל ומתחיל להבין את המשמעויות הנלוות להצטרפות שלו.

"דוריאן פיני סמית' וספנסר דינווידי חברים טובים שלי ואין ספק שנתגעגע אליהם, אבל קיירי זה קיירי - אלוף NBA, כנראה השחקן עם השליטה בכדור הכי טובה בכל הזמנים, שחקן מדהים שיהיה כיף לשחק איתו", אמר דונצ'יץ' בהתייחסות ראשונה לטרייד.

השילוב בין דונצ'יץ' לאירווינג אמור ליצור את אחד הצמדים הכי טובים ב-NBA, אם לא הטוב שבהם. דונצ'יץ' מוביל את הליגה עם 33.4 נקודות בממוצע למשחק, בעוד אירווינג מדורג 11 עם 27 למשחק. אבל השילוב הזה ידרוש מדונצ'יץ' לעשות גם התאמות, אחרי שנים בהן היה מוביל הכדור הבלעדי של דאלאס, ומקבל ההחלטות הכמעט יחיד.

קיירי אירווינג, דאלאס מאבריקס. Thearon W. Henderson, GettyImages
גוד וייבס. קיירי/GettyImages, Thearon W. Henderson
שחקני דאלאס מאבריקס, כולל לוקה דונצ'יץ'. Kevork Djansezian, GettyImages
יש עם מה לעבוד. לוקה תומך באירווינג מהספסל/GettyImages, Kevork Djansezian

"אני מאוד מתרגש מהמחשבה של איך זה ייראה", אמר אירווינג אחרי המשחק. "אני חושב שאם הקבוצה תשחק מהר יותר, אם היא תגביר קצב ותרוץ יותר, שנינו נרוויח. נעשה את זה יותר קל אחד לשני. יהיה מאוד קשה לקבוצות היריבות לעצור אותנו".

ג'ייסון קיד הבהיר לפני המשחק ש"זו עדיין הקבוצה של לוקה, וכך זה יישאר", אבל גם דונצ'יץ' יודע שיצטרך לעשות התאמות. "מעולם לא שיחקתי עם שחקן כמו קיירי, אז כמובן שזה יהיה תהליך, אבל אני מאמין שזה יעבוד בסדר גמור. שנינו מסוגלים לשחק עם הכדור, אבל אצטרך ללמוד לשחק קצת גם בלעדיו. זה יהיה דבר די חדש לי, וקצת שונה, אבל אלמד איך לעשות את זה".

דונצ'יץ' יודע שהטרייד ששלח את קווין דוראנט לפיניקס הוא "מהלך גדול שכנראה הופך את הסאנס לפייבוריטים של המערב", אבל עדיין מאמין גדול בקבוהצ שלו. "אני אף פעם לא עושה את ההשוואות והדירוגים האלה בין כוכבים או בין קבוצות. אני משאיר את זה לאנשים אחרים. אני יודע דבר אחד - אני מאמין בקבוצה שלנו, מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully