וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפסידה הגדולה של סוף השבוע: המחזור שסיבך את מכבי תל אביב

סל הניצחון של כריס ג'ונס וההתעלות של ננאלי וללסור השאירו את הצהובים במקום ה-10 ביורוליג. הנזק יורגש במאבק על הפלייאוף?

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
חפרו לעצמם בור. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

מכבי תל אביב לא הייתה יכולה לדמיין תסריט גרוע יותר. המחזור ה-24 ביורוליג שננעל אתמול (שישי) גרם לה נזק שעלול להיות מכריע במאבק על ההעפלה לפלייאוף. זה לא רק ההפסד 89:86 לכוכב האדום בלגרד בהיכל, אלא גם שאר התוצאות: אל הניצחון של פרטיזן בלגרד במינכן (מול היריבה הבאה של הצהובים, באיירן) הצטרפו ניצחונות של ז'לגיריס קובנה על באסקוניה ושל ולנסיה על פנאתינייקוס, וכך סיימה הקבוצה של עודד קטש את המחזור כשהיא במקום ה-10 בלבד בטבלה, כשז'לגיריס, ולנסיה, באסקוניה ופרטיזן עם ניצחון עודף.

המחזור שסיבך את הצהובים התרחש, איך לא, באדיבות כמה משחקני הקבוצה לשעבר. זה התחיל ביום חמישי, עם הניצחון 71:82 של פרטיזן על באיירן מינכן. מתיאס לסור עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים וג'יימס ננאלי שהתעורר אחרי תקופה פחות טובה וקלע 15 נקודות, היו שניים מגיבורי הניצחון.

כריס ג'ונס, ולנסיה. Pablo Morano/MB Media, GettyImages
זה הולך ומסתבך. כריס ג'ונס/GettyImages, Pablo Morano/MB Media

זה נמשך עם סל ניצחון ענק של אקס אחר, כריס ג'ונס, שנתן לוולנסיה ניצחון 91:92 דרמטי על פנאתינייקוס באתונה. את מה שווייד בולדווין לא הצליח לעשות באואקה, הצליח ג'ונס - שהחטיא בסיטואציה דומה בשניות הסיום מול מכבי תל אביב בשבוע שעבר. הניצחון 75:79 של ז'לגיריס על באסקוניה ערבב עוד את הקלפים - וכל זה כשמשחקה של אנאדולו אפס שהייתה יכולה להשתוות למכבי תל אביב עם מאזן 12:12 אם הייתה מנצחת את ריאל מדריד, נדחה בעקבות האסון בטורקיה.

הכוכב האדום חזרה אף היא לתמונת ההעפלה בזכות הניצחון בתל אביב, ובמקרה של שוויון נקודות עם הצהובים יעמוד לזכותה ניצחון כפול עליהם. כך או אחרת, אחרי המחזור ה-24, המאבק של מכבי תל אביב על המקום בפלייאוף נראה קשה למדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully