וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורת האזהרה של מכבי תל אביב: המהפך של גרנאדה מאז פיטורי קראנקה

דומיננטית יותר, כובשת יותר, מנצחת יותר: בספרד מנתחים את השינוי מרגע עזיבתו של המאמן, שמנחיל דפוסים דומים בישראל. וייסמן קיבל ציון 7: "סכנה תמידית להגנה"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

בזמן שמכבי תל אביב מצפה שאייטור קראנקה יוביל אותה לאליפות, בגרנאדה מביטים לאחור על הפרידה ממנו ומרוצים בהחלט. הקבוצה מליגת המשנה בספרד שנפרדה מקראנקה בחודש נובמבר האחרון אחרי קצת יותר מחצי שנה בתפקיד, ניצחה חמישה מששת משחקיה האחרונים, ומציגה שיפור מתמיד מאז שקראנקה הוחלף על ידי המאמן הנוכחי פאקו לופס.

אמש (שישי) גברה גרנאדה 0:2 על טנריפה והמשיכה להתקרב לצמרת העליונה, ולאחר מכן ניתחו בספרד את השינוי מאז עזיבת קראנקה. "עם קראנקה על הקווים גרנאדה הייתה הגנתית וזהירה יותר. היא אמנם שמרה על רשת נקייה ביותר מקרים, אבל לא כבשה מספיק, ולא שיחקה כדורגל דומיננטי. עם פאקו לופס היא שולטת יותר, כובשת יותר ומנצחת יותר".

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
חוזר על אותן טעויות? קראנקה/אריאל שלום

מאז מונה למאמן מכבי תל אביב, קראנקה השיג שלושה ניצחונות בשישה משחקים בכל המסגרות. בליגת העל הוא סיים שלושה מתוך חמישה משחקים בתיקו, והתסמינים שמתוארים כעת בגרנאדה נראים דומים: למשחק המשחק מול מכבי חיפה, מכבי תל אביב לא מצליחה לשחק כדורגל דומיננטי במיוחד ומתקשה לייצר מצבים ולהשיג שליטה במגרש. יחס השערים שלה תחתיו בליגה עומד על 3:7.

כך או כך, שחקן נוסף ששותף לשינוי בגרנאדה הוא שון וייסמן. אחרי שכבש בהופעת הבכורה שלו בקבוצה, בניצחון אתמול הוא פתח ושיחק 84 דקות. באחד האתרים המקומיים הוא קיבל ציון 7 על ההופעה שלו במשחק. "כולם מצפים לראות את שון הישן והטוב, אבל מעט מדי כדורים הגיעו אליו במשחק. כמובן שהוא עדיין מהווה סכנה מתמדת בכל פעם שהכדור מגיע לרגליים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully