וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסימן המונדיאל: מסי, אמבפה ובנזמה מועמדים לשחקן השנה של פיפ"א

שני הכוכבים הגדולים של גביע העולם בקטאר נכללו ברשימת המועמדים הסופית, יחד עם החלוץ שהדיח אותם מליגת האלופות. ההכרזה ב-27 בפברואר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.2/ספורט1

פיפ"א תכריז על שחקן השנה שלה ב-27 בפברואר, והערב (שישי) היא הכריזה על שלושת המועמדים הסופיים. כיאה לשנת המונדיאל, המארגנת של גביע העולם כללה ברשימה הסופית את שני הכוכבים הגדולים של הטורניר בקטאר, אלוף העולם ליאונל מסי וקיליאן אמבפה, כאשר את הטריו משלים קארים בנזמה, שהוביל את ריאל מדריד לזכייה בליגת האלופות ובאליפות ספרד ועל הדרך הדיח את פריז סן ז'רמן של מסי ואמבפה מליגת האלופות כבר בשמינית הגמר.

הרשימה המקורית שפורסמה לפני כחודש כללה 11 מועמדים נוספים, שהיו: חוליאן אלברס, ג'וד בלינגהאם, קווין דה בראונה, ארלינג הולאנד, אשרף חכימי, רוברט לבנדובסקי, סאדיו מאנה, לוקה מודריץ', ניימאר, מוחמד סלאח ו-ויניסיוס.

היום הודיעה פיפ"א גם שלוש המועמדות לזכייה בתואר שחקנית השנה, והן אלכס מורגן האמריקאית, אלכסיה פוטייאס מספרד ובת' מיד מאנגליה.

אתמול פורסמו שלושת המועמדים הסופיים לתואר מאמן השנה, כאשר גם כאן נמצאות במוקד נבחרת ארגנטינה וריאל מדריד. ליאונל סקאלוני מהאלביסלסטה וקרלו אנצ'לוטי מהבלאנקוס מועמדים לצד פפ גווארדיולה, שזכה באליפות אנגליה עם מנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully