וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט של הליגה: בני הרצליה הכניעה גם את הפועל ראשון לציון

הפתעת העונה בכדוריד ניצחה בחוץ והנחילה לאדומים הפסד שני העונה, ניצחון גם לאשדוד בבית העליון. קרית מוצקין לא עוצרת בבית התחתון, ניצחון חשוב לאס"א תל אביב

המחזור הרביעי בשלב הבתים בליגת העל בכדוריד נחתם היום (שישי) עם הפסד מפתיע של הפועל ראשון לציון נגד הלהיט החם של העונה - בני הרצליה. בבית התחתון, מכבי קרית מוצקין עשתה צעד משמעותי לכניסה לפלייאוף עם ניצחונה הרביעי ברציפות, בעוד אס"א תל אביב פתחה את המאבק על הפלייאוף עם ניצחון בנס ציונה.

הבית העליון

הפועל ראשון לציון - בני הרצליה 33:27

אחרי שראשון לציון ניצחה את הרצליה בנקודה במחזור הפתיחה, כעת הגיעה הנקמה של הפתעת העונה שמוצאת את עצמה במקום השלישי. עבור ראשון לציון לעומת זאת מדובר בהפסד שני בלבד ב-15 משחקי ליגה, דווקא אחרי הניצחון היוקרתי בדרבי של עיר היין. נמניה גויקוביץ' וברק קרמון הובילו את המנצחת עם 7 שערים כל אחד, אולג אסטרשפקין ורועי ליבגוט הובילו עם 5 שערים כל אחד שלא הספיקו לאדומים.

מ.כ. חולון - הפועל אשדוד 36:29

אחרי שאשדוד הדיחה את חולון מגביע המדינה, כעת היא גברה עליה גם במסגרת הבית העליון בליגה. האורחת רצה 1:7 בסיום המחצית הראשונה ושמרה על יתרון יציב עד לסיום בזכות 8 שערים של ניבו לוי ו-7 של אלכסנדר באביץ'. אור לוי הוביל את המפסידה עם 8 שערים משלו.

אולג אסטרשפקין, שחקן הפועל ראשון לציון כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
גם ראשון לציון לא הייתה יכולה על הפתעת העונה. אסטרשפקין/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הבית התחתון

מכבי קרית מוצקין - הפועל קרית אונו 30:33

קרית מוצקין ממשיכה להיראות נהדר בבית התחתון עם ניצחון רביעי ברציפות, והיא תוכל להבטיח מעשית את מקומה בפלייאוף אם תמשיך ברצף מול אס"א תל אביב. קרית אונו יכולה שוב להתחרט על כך שאיבדה משחק שבו הובילה במחצית, ומבחינתה הפלייאוף הולך ומתרחק. פיליפ לאובץ בלט עבור המנצחת עם 9 שערים, טאריק קסמוביץ' הוביל את המפסידה עם 8.

א.כ. נס ציונה - אס"א תל אביב 36:30

אס"א, שנחושה להיכנס לפלייאוף, צמצמה את הפער מנס ציונה השמינית לנקודה אחת בלבד בזכות ניצחון חוץ קריטי. אייל זייפרט הצטיין בשורות האורחת עם 10 שערים.

הפועל רמת גן - הפועל חבל אילות 37:34

המארחת בדרך הבטוחה לליגה הלאומית אחרי הפסד ביתי למי שמדורגת מקום אחד מעליה בטבלה. דרקו טודורוביץ' בלט עם 8 שערים אצל המנצחת, 9 שערים של ניקולה לאזיץ' לא הושיעו את נועלת הטבלה המתוסכלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully