וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטאיספור פרשה מהליגה ולא תרד, נשיא בשיקטאש עורר סערה

הליגה הטורקית צפויה להתחדש בחודש מרץ, ללא הקבוצות מהערים שנפגעו קשות מרעידת האדמה. נשיא בשיקטאש תחת מתקפה עקב חוסר רגישות: "תתבייש"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.2/ספורט1

רעידת האדמה שזעזעה את טורקיה השפיעה כמובן גם על הספורט במדינה. בטורקיה החליטו לעצור את אירועי הספורט במדינה עד להודעה חדשה, אך לליגת הכדורגל יש אופק לקראת חזרה. נשיא ההתאחדות הטורקית מהמט בויוקקשי בישר כי התכנון הוא להחזיר את הליגה לפעילות בתחילת חודש מרץ, אך זה ככל הנראה יקרה ללא שתי קבוצות - הטאיספור וגזיאנטפספור, המגיעות מערים שנפגעו קשות מהאסון.

"הטאיספור שלחה מכתב והודיעה שהיא לא תיקח חלק במשחקים עד לסיום העונה", הודיע נשיא פנרבחצ'ה עלי קוץ' במסיבת עיתונאים שערך עם נשיא ההתאחדות. הציפייה היא שהקבוצה מגזיאנטפ תקבל את אותה ההחלטה בקרוב, אך מקומן של שתי הקבוצות בליגה הבכירה יישמר לקראת העונה הבאה. הדבר ישפיע על מספר היורדות והעולות מליגת המשנה. אגב, קוץ' אמר שהקבוצות האחרות ישאו בנזקים הכלכליים שייגרמו לשתי הקבוצות בעקבות ביטול המשחקים.

שחקני איסטנבול בשאקשהיר חוגגים. רויטרס
הליגה צפויה לחזור בתחילת מרץ. שחקני בשאקשהיר/רויטרס

נשיא של קבוצת פאר אחרת מאיסטנבול, אחמט נור צ'בי מבשיקטאש, עלה לכותרות דווקא מסיבות שליליות. נשיא בשיקטאש טען כי יש למחוק את התוצאות שהושגו במשחקים הקודמים של הטאיספור וגזיאנטפספור, ובטורקיה חושדים כי הוא עוסק בכך בגלל שבשיקטאש איבדה ארבע נקודות במשחקים נגד אותן קבוצות.

בטורקיה האשימו את צ'בי בחוסר רגישות בשעה כל כך קשה למדינה, וברשתות העבירו עליו ביקורת חריפה: "תתבייש, אל תתעסק בזה בימים כאלה. אתה רודף אחרי ארבע נקודות בימים שבהם אנחנו מאוחדים כמדינה ומנסים להחלים מפצעי האסון. אפילו אוהדי בשיקטאש לא אוהבים אותך".

אגב, נשיא ההתאחדות כבר הודיע כי מלאטיאספור מהליגה השנייה, שאיבדה באסון את השוער אחמט טורקסלאן, החליטה לפרוש עד סוף העונה וכי הוא מצפה שגם אדנספור תעשה זאת בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully