וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטניסלב בילנקי: "אוהב את הכדורגל של נתניה, לא שוכח את הזוועות בבית"

החלוץ החדש של היהלומים: "לא חושש מתחרות עם זלאטנוביץ', מקווה שהבכורה שלי תהיה בבית, שואלים אותי הרבה על אוקראינה"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי נתניה 2:0/ספורט1

החלוץ החדש של מכבי נתניה, סטניסלב בילנקי, התראיין לתקשורת האוקראינית וסיפר על הרשמים הראשונים שלו מישראל ומליגת העל. האוקראיני בן ה-24 הגיע ליהלומים מדינמו טביליסי בעסרת השאלה עם אופציית רכישה ומקווה ליצור אפקט שאכן יגרום לנתניה לממש אותה בקיץ.

"אני חושב שעשיתי צעד קדימה בקריירה שלי", אמר בילנקי, "הליגה הישראלית נמצאת בהתקדמות, יש הרבה אוהדים ביציעים ובשנים האחרונות קבוצות מקומיות הגיעו לשלבי בתים במפעלים אירופים. ההתרשמות שלי טובה, תמיד רציתי לשחק במקום עם מזג אוויר חמים. כשלא קר, אתה יכול להתרכז בכדורגל".

בילנקי הוסיף: "אני עדיין לא מוכן ב-100 אחוז ואני מחכה להופעת הבכורה שלי. יש פה אוהדים טובים והייתי רוצה שהמשחק הראשון שלי יהיה בבית. אני אוהב את הסגנון של הקבוצה. נתניה משחקת כדורגל שמתאים לי ואני חוזר ואומר: זו הזדמנות טובה מאוד בשבילי".

סטניסלב בילנקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"הזדמנות טובה מאוד בשבילי". בילנקי/ברני ארדוב

בינלנקי נשאל על התחרות עם איגור זלאטנוביץ' שכבש העונה 10 שערי ליגה, והשיב: "לא הגעתי לכאן כתייר ואני בטוח ביכולות שלי. הטוב ביותר ישחק. הקבוצה יכולה להתקדם רק אם תהיה תחרות על כל עמדה".

החלוץ האוקראיני סיכם: "בישראל כמעט כולם מדברים אנגלית, כך שאין לי בעיות תקשורת. הרבה שחקנים שאלו והתעניינו בנוגע למה שקורה באוקראינה. אני מספר להם הכול באופן הכי פשוט שיש - אני לא שוכח את הזוועות בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully