וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו ורויזמן צפויים לפתוח בנס ציונה, הפועל חיפה "חייבת שלוש נקודות"

שלומי דורה יפגוש את האקסית המיתולוגית (שבת, 18:30), ארי מורה יירד לספסל. האורחת דרוכה: "משחק על עונה שלמה"

תקציר: הפועל חיפה - סקציה נס ציונה 1:0/ספורט1

סקציה נס ציונה

סקציה נס ציונה, שנמצאת מתחת לקו האדום, תארח מחר את הפועל חיפה (שבת, 18:30) ותנסה לרשום ניצחון ליגה ראשון מאז הגעתו של המאמן שלומי דורה לקבוצה. עבור דורה זה יהיה סוג של דרבי פרטי מול המועדון בו אימן לא מעט שנים וגם הוא, כמו שחקניו, משווע לשלוש נקודות ראשונות בפעם הראשונה.

נס ציונה תחסר מחר את מוחמד אוסמן הפצוע, כאשר גם סתיו ישראלי שנפצע באימון נמצא בספק, אך ההערכה היא שעד מחר הוא יהיה כשיר. דורה מתכנן כמה שינויים בהרכב, בעיקר בחלק הקדמי, כאשר לצידו של בלדימיר דיאז יפתחו אלמוג בוזגלו שהחלים מפציעה ואור רויזמן. ארי מורה צפוי לרדת לספסל.

שלומי דורה אמר לקראת המשחק: "אנחנו נמצאים בשלב של העונה בו חייבים לקחת נקודות, לא משנה מול מי משחקים. התחתית בוערת וכל נקודה חשובה. להפועל חיפה מטרות משלה ולנו מטרות משלנו, מקווה שנביא את הנקודות וננצח לראשונה בתקופתי כדי לתת לקבוצה ביטחון לקראת המשך המאבקים".

שחקן סקציה נס ציונה, סתיו ישראלי. דני מרון
אמור להיות כשיר. ישראלי/דני מרון

הפועל חיפה

הפועל חיפה תגיע למשחק מחר כשהדעה הרווחת במועדון היא שרק ניצחון ישאיר את הקבוצה במאבק על הפלייאוף העליון. בחיפה מרוצים משחקני הרכש שהגיעו לקבוצה ומשוכנעים שהקבוצה השתדרגה ונראית טוב יותר מבתחילת העונה. בקבוצה היו מרוצים מהאימונים השבוע ומרגישים שהם מגיעים מוכנים. המאמן רוני לוי הזהיר את חניכיו מהתקפות המעבר של נס ציונה וביקש להישאר אחראים גם בדקות טובות של הקבוצה.

לירן סרדל צפוי לחזור לסגל, אך לא יפתח בהרכב כאשר דניס פוליאקוב וגל אראל יהיו מחוץ לסגל בשל פציעות. לוי לא תרגל הרכב, אבל נראה שחאתם עבד אלחמיד יתופקד בעמדת הבלם וגידי קאניוק ישחק במרכז המגרש. "זה משחק על עונה שלמה", אמר שחקן בקבוצה, "מבחינתנו זה כמו משחק גביע ונגיע כדי לנצח ולהמשיך במאבק על הכניסה לפלייאוף העליון. אנחנו בתהליך נכון, אבל אין מספיק זמן ואנחנו חייבים להשיג שלוש נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חאתם עבד אלחמיד, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
במרכז ההגנה. אלחמיד/מאור אלקסלסי

טריוויה

* סקציה נס ציונה לא ניצחה בששת המחזורים האחרונים ולא כבשה בשלושת האחרונים. היא סופרת 300 דקות ללא שער, מאז שלבאן קוטאליה השווה בדקה ה-60 מול הפועל תל אביב.

* נס ציונה היא גם קבוצת המחצית הראשונה הגרועה בליגה עד כה, כשהיא ירדה להפסקה ביתרון רק פעמיים העונה.

* מאז פברואר אשתקד קיימה הפועל חיפה 16 משחקי חוץ וניצחה רק אחד מהם (1:2 בסכנין ביום האחרון של 2022). ניצחון חוץ בודד בשנה שלמה.

* הפועל חיפה השיגה רק נקודה אחת ממצבי פיגור העונה - הכי מעט מבין קבוצות הליגה. נס ציונה, למשל, ביצעה מהפך אחד וסך הכול השיגה שבע נקודות אחרי שפיגרה.

* שלומי דורה, שעדיין לא ניצח כמאמן נס ציונה, פוגש את קבוצת נעוריו בפעם ה-11. המאזן שלו עד כה מול הפועל חיפה: חמישה ניצחונות וחמישה הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: דקל צינו
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 716

משחקי המחזור ה-22:

שבת, 15:00: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 18:00: בני סכנין - מכבי בני ריינה
שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל חיפה
שבת, 19:30: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט3)

שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully