וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדארנה יפתח בסכנין, חוטבא ישחק כבלם בבני ריינה

הקשר יחליף את שוקרני בהרכב של רפואה, שיעבור למערך התקפי יותר בתקווה להתקרב מהתחתית. נועלת הטבלה תחפש ניצחון ראשון אחרי 12 מחזורים, המגן הימני יזוז למרכז ההגנה בהיעדרם של שפנדלהופר המוצהב וסמביניה הפצוע

תקציר: בני ריינה - בני סכנין 0:2/ספורט1

בני סכנין

אחרי ההפסד המאכזב 1:0 להפועל באר שבע, בני סכנין מבינה שניצחון על בני ריינה מחר (שבת, 18:30) ירחיק אותה משמעותית מקרבות ההישרדות, גם אם לא תצליח להעפיל לפלייאוף העליון. המאמן קובי רפואה יערוך שינויים בהרכב, כשאחד מהם יהיה בכניסתו של החיזוק הטרי, מוחמד בדארנה, במקומו של רועי שוקרני. בנוסף, רפואה ישנה מערך ויחזור לארבעה שחקני הגנה - מי שצפוי לשלם על כך את המחיר הוא מארון גנטוס, אשר במקומו ישוב ל-11 בירם כיאל שריצה עונש הרחקה. דור חוגי ימשיך לקבל קרדיט בחלק הקדמי, ורפואה מקווה שהגישה ההתקפית יותר תביא לניצחון.

"אם בני ריינה תנצח, היא תתקרב אלינו והמשמעות היא שנהיה חזק בתחתית", אמר גורם במועדון. "אנחנו חייבים לנצח קודם כל כדי להבטיח שלא נהיה בתחתית".

שחקן בני סכנין בירם כיאל. אריאל שלום
בירם כיאל ישוב להרכב בני סכנין/אריאל שלום

בני ריינה

נועלת הטבלה תנסה לרשום ניצחון ראשון אחרי 12 מחזורים רצופים. תוצאות התיקו שהשיגה נגד מכבי חיפה והפועל תל אביב הוסיפו הרבה ביטחון לשחקני בני ריינה לקראת הישורת הסופית של העונה הסדירה, וקרבות התחתית שיבואו לאחר מכן בפלייאוף התחתון.

למאמן שרון מימר כאב ראש גדול בכל הנוגע לאיוש חוליית ההגנה, זאת בשל חסרונם של הבלמים: לוקאס שפנדלהופר מוצהב וסמביניה אובחן עם קרע מלא במפשעה, אחרי שנפצע מול הפועל תל אביב. מדובר במכה קשה לקבוצה, שמעריכה בשלב זה כי סמביניה ייעדר לפחות חודש וחצי ויחזור לפעילות רק עם פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון. במקום השניים הללו אמורים לפתוח ניר ברדע והקפטן נאעל חוטבא, שבדרך כלל משחק כמגן ימני. בהתקפה צפוי מימר להציב את מארק קוסטה, שכבש שער בכורה ב-1:1 מול האדומים, ואוסמה חלאיילה יירד לספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סמביניה, שחקן מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
מכה לבני ריינה. סמביניה/ברני ארדוב

טריוויה

* בני ריינה ללא ניצחון בליגה מאז ה-0:2 הביתי על בני סכנין בסיבוב הקודם. היא צברה מאז חמש נקודות בלבד מתוך 36 אפשריות.

* בחוץ יש לבני ריינה ניצחון אחד: 2:3 על בית"ר ירושלים בתחילת אוקטובר.

* גיא מלמד קבע בשבוע שעבר שיא קריירה של 10 שערי ליגה והוא השחקן הראשון של סכנין שמגיע למספר דו-ספרתי בליגת העל מאז שלומי אזולאי ב-2015/16 (14 שערים). שיא המועדון עומד על 16 ואותו קבע אורן מוחרר בליגה הלאומית ב-2000/01.

* שרון מימר, שאימן את סכנין עד אמצע העונה שעברה, ניצח אותה יותר מאשר כל יריבה אחרת. יש לו תשעה ניצחונות, תיקו והפסד אחד שהיה בפברואר 2016 כשאימן את הפועל כפר סבא (2:0).

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: דוחא
קהל: 3101

משחקי המחזור ה-22:

שבת, 15:00: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 18:00: בני סכנין - מכבי בני ריינה
שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל חיפה
שבת, 19:30: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט3)

שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully