וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובליק השתולל, באוקראינה צהלו: "התנהגות טיפוסית לרוסים"

הקזחי-רוסי שבר שלושה מחבטים בתוך 25 שניות, התקשורת האוקראינית דיווחה בששון: "איזה פסיכי! תוקפנות רוסית טיפוסית"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

התמוטטות מנטלית - מבחינה ספורטיבית כמובן - של הטניסאי אלכסנדר בובליק, הפכה לסיבה למסיבה קטנה בתקשורת האוקראינית. הכול החל אמש (רביעי), כשהטניסאי שמדורג 50 בעולם, הפסיד לגרגואר בארר בסיבוב הראשון של טורניר מונפלייה - בו הוא זכה בשנה שעברה.

בובליק שדורג שישי בטורניר, הפסיד לצרפתי (75 בעולם) 6:4 במערכה הראשונה וניצח 6:7 בשנייה אחרי שובר שוויון ארוך שהסתיים ב-12:14. הסט השלישי נגרר גם הוא לשובר שוויון ושם החלה ההתרסקות של בובליק.

הטניסאי בן ה-25 ביצע טעות אחר טעות, נקלע לפיגור 6:0 ושבר על המגרש שלושה מחבטים בזה אחר זה בתוך 25 שניות. הצופים נדהמו, השופט נזף, בובליק הצליח להשיג שלוש נקודות רצופות ולבסוף הפסיד בשובר השוויון 7:3 והודח.

"פשוט פסיכי!", צהלו בתקשורת האוקראינית אחרי מופע האימים של בובליק, שרשם 14 טעויות כפולות בחבטות ההגשה, "איך שוברים שלושה מחבטים ב-25 שניות? זו דוגמה להתנהגות טיפוסית של הרוסים התוקפניים".

אלכסנדר בובליק, טניסאי קזחי-רוסי. רויטרס
14 טעויות כפולות במשחק אחד. בובליק/רויטרס

בובליק אמנם מייצג את קזחסטן מאז 2016, אבל הוא נולד וגדל ברוסיה וזה מספיק לאוקראינים בשביל לזהות אותו ברגעים כאלה עם מולדתו. הטניסאי שדורג בשיאו במקום ה-30 בעולם, רשם במונפלייה את ההפסד התשיעי שלו ברציפות והוא לא ניצח משחק מאז אוקטובר 2022.

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully