וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריידיי בסגל של בית"ר, דגני יפתח. אוחנה מצטיין באימוני אשדוד

שועה יחזור להרכב הירושלמים וגם שלושת הזרים החדשים יקבלו קרדיט בשבת (15:00, ספורט3). מזל בתמונת ההרכב של בן שמעון

תקציר: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים 2:0/ספורט1

בית"ר ירושלים

המאמן יוסי אבוקסיס לא תירגל הרכב אתמול (חמישי), וגם באימון המסכם היום אמור לבדוק מספר אופציות במערכים של ארבעה או חמישה שחקני הגנה, כאשר את ההחלטה הסופית לגבי ההרכב הוא יקבל רק לקראת המשחק, שהוא מפגש בין שתי קבוצות המנסות להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון.

כל הכרטיסים ליציע המזרחי נמכרו וההערכה היא שיגיעו כ-16 אלף צופים. בבית"ר ירושלים אומרים: "יש הרגשה נינוחה מדי, אשדוד קבוצה חזקה מאוד ונצטרך להיות בשיאנו כדי לנצח. הם יודעים להתעלות במשחקים כאלה, ראינו אותם גם בטרנר בליגה ובגביע. צריך קודם כל לשמור על השער ולא לספוג, לא כל משחק נבקיע שלושה שערים, ראינו את זה מול חדרה".

ירדן שועה ואופיר קריאף יחזרו לסגל, כאשר במקרה שהקבוצה תעבור למערך של ארבעה שחקני הגנה, קריאף יחזור להרכב. שועה בכל מקרה יחזור ל-11 ושלושת הזרים החדשים - מיגל סילבה, סרגיי בורודין וגריגורי מורוזוב, יקבלו קרדיט גם הם. אופיר קריאף מרגיש לא טוב ולא ישחק ואוראל דגנ יפתח - או כקשר אחורי או כבלם שלישי. פרד פריידי יהיה בסגל.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. מאור אלקסלסי
נזהרים משאננות. בית"ר ירושלים/מאור אלקסלסי

מ.ס. אשדוד

במ.ס. אשדוד מבינים שכדי להיות בפלייאוף העליון בסיום הליגה הסדירה, הם חייבים לחזור מחר מטדי עם נקודה לפחות. בית"ר ירושלים נמצאת בכושר מצוין, אבל אחרי שאשדוד חזרה בשבת שעברה מחיפה עם נקודה ונראתה טוב מול הפועל חיפה, קיימת אופטימיות בקבוצה שגם בטדי אפשר ללקט משהו ולא לתת לבית"ר ירושלים לברוח ולפתוח פער במאבק על כל כרטיס לפלייאוף העליון.

טימותי אוואני לא כשיר לגמרי וככל הנראה ייעדר מההתמודדות. מיכאל אוחנה נראה מצוין באימונים, אבל עדיין צפוי לעלות רק מהספסל. שביט מזל הוסיף הרבה איכות ויתכן שיפתח. טום בן זקן צפוי לחזור להרכב. באשדוד אמרו הבוקר: "בית"ר נמצאת במומנטום מצוין ומשחקת כדורגל איכותי מאוד, אבל לנו יש את המטרות שלנו ואנחנו אוהבים אתגרים. זה לא יהיה משחק קל לשתי הקבוצות".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
מיכאל אוחנה, קשר מ.ס. אשדוד. דני מרון
מתחיל להיכנס לעניינים, אבל עדיין לא אמור לפתוח. אוחנה/דני מרון

טריוויה

* למ.ס. אשדוד היו חמישה ניצחונות רצופים על בית"ר ירושלים (כולל אחד בגביע) שבכולם כבשה צמדים, אבל כעת לבית"ר יש רצף פעיל של שני ניצחונות, אחרי 0:1 ביתי בפלייאוף התחתון אשתקד ו-0:2 בחוץ העונה.

* בית"ר ירושלים מציגה את הצמד הפורה בליגה: יון ניקולאסקו עם 13 שערים ודנילו אספרייה עם 12. הם נמצאים מרחק שישה שערים משותפים מהשיא של צמד זר במועדון: סטפן שאלוי (16) ואישטוון פישונט (15) בעונת 1997/98.

* למרות השער הנקי במחזור הקודם, לבית"ר עדיין ההגנה הגרועה בליגה (39 ספיגות) והיא הוציאה לפחות שני כדורים מהרשת בכל אחד מארבעת משחקי הבית האחרונים שלה.

* מ.ס. אשדוד מגיעה אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד ושתי תוצאות 1:1 רצופות. בכלל, מתוך שמונת משחקי התיקו שלה בליגה העונה, שבעה הסתיימו ב-1:1.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: טדי
קהל: 14656

משחקי המחזור ה-22:

שבת, 15:00: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 18:00: בני סכנין - מכבי בני ריינה
שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל חיפה
שבת, 19:30: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט3)

שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully