וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס שלחו את בברלי לאורלנדו בתמורה לבמבה, קראודר במילווקי

מבול עסקאות לפני הטרייד דדליין: ווייזמן בפיסטונס, תייבול בפורטלנד, בריאנט בנאגטס, פייטון חזר לגולדן סטייט

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

חלון הטריידים ב-NBA התפוצץ השבוע עם המעברים של קווין דוראנט לפיניקס וקיירי אירווינג לדאלאס, אבל בשעתיים האחרונות של הטרייד דדליין התרחשו עוד ועוד עסקאות. השחקניות הבולטות היו פורטלנד, גולדן סטייט, לוס אנג'לס לייקרס, לוס אנג'לס קליפרס ושארלוט.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, חוסם את ג'יי קראודר, פיניקס סאנס. רויטרס
בקרוב ביחד עם יאניס. קראודר/רויטרס

טרייד ברוקלין - מילווקי - אינדיאנה

אחרי שיממת הטרייד דדליין נפתחה בסערה עם המעבר של קווין דוראנט לפיניקס סאנס, הטרייד שהתבשל בין הקבוצה מהמערב לברוקלין נטס המשיך לגרור מעברים של שחקנים שנכללו בעסקה. ג'יי קראודר הצטרף ליאניס אנטטוקומפו ומילווקי באקס תמורת חמש בחירות סיבוב שני.

הפורוורד של הסאנס נכלל כאמור בעסקה בה עבר דוראנט למערב יחד עם טי ג'יי וורן, ותמורתו קיבלו הנטס בחירות דראפט, מיקאל ברדיג'ס, קאם ג'ונסון ואת קראודר שרצה כבר תקופה לעזוב את פיניקס והקבוצה חיפשה לו פיתרון במהלך החלון הנוכחי.

קראודר (32) הצטרף לאלופה מ-2021 ומשלים קו קדמי מרשים בקבוצתו השמינית בליגה הטובה בעולם. בשתי הקבוצות האחרונות שלו, הסאנס ומיאמי היט, הוא סייע להן להגיע עד גמר הפלייאוף, אך בשני המקרים הפסיד - ללוס אנג'לס לייקרס ולמילווקי, אליה הצטרף.

כחלק מהעסקה, אינדיאנה קיבלה שתי בחירות סיבוב שני ואת ג'ורדן נוורה מהבאקס. הפייסרס קיבלו ממילווקי גם את סרג' איבקה, הגארד הותיק, ג'ורג' היל, ובחירת סיבוב שני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סרג' איבקה, שחקן מילווקי באקס. John Fisher, GettyImages
חלק מעסקת הענק בין מילווקי, ברוקלין ואינדיאנה. איבקה/GettyImages, John Fisher

טרייד ל.א. לייקרס - דנבר

תומאס בריאנט, הסנטר של הלייקרס, יעבה את מצבת הסנטרים של דנבר נאגטס. בריאנט שהעמיד העונה ממוצעים של 12 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק, יוסיף לנאגטס הרבה פיזיות לצד ניקולה יוקיץ'. הלייקרס קיבלו את דבון ריד ושלוש בחירות סיבוב שני של 2025, 2026 ו-2029.

טרייד לוס אנג'לס לייקרס - אורלנדו

שינוי הפנים של הקבוצה מעיר המלאכים נמשך עם שליחה של פטריק בברלי לפלורידה, בתמורה לסנטר מו במבה - שלמעשה תופס את העמדה של תומאס בריאנט שהועבר לפני כן לדנבר. המג'יק הצעירים קיבלו את הניסיון והאגרסיביות של בברלי, וגם בחירת סיבוב שני.

תומאס בראיינט, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
יוסיף לנאגטס הרבה פיזיות. בריאנט/GettyImages

טרייד גולדן סטייט - דטרויט - אטלנטה - פורטלנד

עסקה סבוכה ורחבת היקף בין ארבע הקבוצות, נסו לעקוב. גולדן סטייט שלחה את ג'יימס ווייזמן לדטרויט תמורת סאדיק ביי וקווין נוקס, ומיד העבירה את האחרון להוקס תמורת חמש בחירות סיבוב שני בדראפט. את חמש הבחירות הללו, האלופה העבירה לפורטלנד תמורת גארי פייטון השני, שזכה איתה באליפות בעונה שעברה. הבלייזרס גם קיבלו את נוקס.

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, ג'יימס ווייזמן. Ezra Shaw, GettyImages
עזב את האלופה לטובת דטרויט. ווייזמן/GettyImages, Ezra Shaw

טרייד דנבר - לוס אנג'לס קליפרס

הנאגטס שלחו לקליפרס את הגארד בונז היילאנד תמורת שתי בחירות סיבוב שני ב-2024 ו-2025.

טרייד לוס אנג'לס קליפרס - ממפיס - יוסטון

הקליפרס שלחו את לוק קנארד לגריזליס וקיבלו שלוש בחירות סיבוב שני. דני גרין עבר ממפיס ליוסטון ואריק גורדון נשלח מהרוקטס לקליפרס.

טרייד לוס אנג'לס קליפרס - שארלוט

רג'י ג'קסון הוותיק נשלח להורנטס, שהעבירו לקליפרס את מייסון פלאמלי.

תאטיס תייבול, פילדלפיה. GettyImages
חיזוק מרשים של פורטלנד. תייבול/GettyImages

טרייד פילדלפיה - פורטלנד - שארלוט

מאטיס תייבול, משחקני ההגנה הבולטים בליגה, עבר לפורטלנד בטרייד משולש בין הבלייזרס, פילדלפיה ושארלוט. הקלע של הסיקסרס הצטרף לדמיאן לילארד, בעוד ג'יילן מקדניאלס עבר לפילי. ההורנטס קיבלו כמה בחירות סיבוב שני ואת סבי מיכאיליוק שעבר לפורטלנד במסגרת הטרייד אתמול על ג'וש הארט.

טרייד אוקלהומה - בוסטון

בוסטון הביאה ביג מן עם יכולות קליעה נהדרות בדמותו של מייק מוסקאלה. הסנטר של אוקלהומה עבר תמורת ג'סטין ג'קסון ושתי בחירות סיבוב שני לת'אנדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully