וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע למזכרת: לראות את לברון מקרוב

מהסל שרשם את לברון ג'יימס בדפי ההיסטוריה נזכור בעיקר את הטלפונים שהנציחו את הרגע המיוחד. טל ברודי אמנם עדיין בטוח ש"ג'ורדן יותר טוב", אבל עכשיו הוא זוכה לצאת עם קבוצת ישראלים לארה"ב כדי לראות מקרוב את המלך. איך זה יקרה? כל הפרטים

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. Ronald Martinez, GettyImages
רגע נדיר. לברון ג'יימס/GettyImages, Ronald Martinez

שיא הנקודות בכל הזמנים ששבר לברון ג'יימס השבוע נצרב חזק בדפי ההיסטוריה. זה לבטח אחד מרגעי הספורט היפים שסיפק לנו העשור האחרון. לרבים מאיתנו, הוא גם עשה חשק לשדרג קצת יותר את חווית הצפייה מרחוק, לשפר עמדות, ולנסות לראות מקרוב את הפלא הזה שנקרא לברון. אבל לא כל אחד יצליח להגשים את זה.

כאמור, השיא ששבר המלך ג'יימס עורר הדים רבים בעולם, וגם בישראל לא נותרו אדישים, כשהבשורה הגדולה מגיעה מכיוון ממש לא צפוי. טל ברודי, אגדת כדורסל מקומית ומי ששם אותנו על המפה בסוף שנות ה-70, ילווה בקרוב קבוצות של חובבי כדורסל שיטוסו לחוויה של פעם בחיים לארצות הברית. הם יזכו לראות מקרוב את האיש שהפך את גופו למקדש, האיש שמשמש כפנים של ה-NBA במילניום הנוכחי, המלך בכבודו ובעצמו - לברון ג'יימס.

טל ברודי עצמו התייחס לשיא ואמר: "למרות כמות הנקודות של לברון ג'יימס, מבחינתי מייקל גורדן הוא עדיין הטוב בכל הזמנים. לברון שיחק יותר עונות יותר מג'ורדן, ולכן הוא הצליח להגיע גם לשיא, ואילו למייקל יש ממוצע נקודות גבוה יותר למשחק".

טל ברודי. יחצ,
מתרגש. טל ברודי/יחצ

ועדיין, למרות העובדה שמבחינתו ג'ורדן תמיד יהיה מספר אחד, ברודי מפרגן בגדול לענק האמריקאי שקיבל השבוע את אור הזרקורים, עם זריקה שהזכירה קצת את הזריקה ההיא של מייקל, נכנסת פנימה, יצרה שואו מדהים ותחושה שהעולם עוצר מנגד, ולאחר מכן גררה כמובן את ההשוואות המתבקשות. "עם ההישג הזה לברון הגשים חלום, הוא מיצב עצמו ללא ספק כאחד הכדורסלנים הגדולים שראינו משחקים את המשחק הזה, ואני גאה להוביל קבוצה ולראות יחד איתה עוד כוכבים כמו יאניס ממילווקי, גיסון טייטום מבוסטון ועוד רבים וטובים. זו חוויה".

בתכנית שמתוכננת לחופשת פסח, עתידים חובבי הליגה הטובה בעולם לטוס לשני משחקים מסקרנים במיוחד. המשחק הראשון יפגיש את הלייקרס של לברון עם שיקגו בולס, ובמשחק השני הם יצפו במילווקי נגד בוסטון. הם יאכלו ביחד ארוחה קבוצתית במגרש של הבולס, יצפו בשחקנים מתחממים לפני המשחק, יקבלו הזדמנות לזרוק עונשין במילווקי, ועוד מגוון פעילויות והפתעות נוספות.

אבל הדובדבן האמיתי הוא מפגש אישי צמוד שמתוכנן עם אגדת העבר טוני קוקוץ', כוכב הבולס לשעבר, האיש שלקח אליפויות עם ג'ורדן בקבוצה הגדולה ההיא, ואחד האירופאיים הגדולים בתולדות ה-NBA. מהמפגש עם קוקוץ' יצאו המטיילים עם שלל תמונות, כדור חתום, וכמובן - חוויה וזיכרון נדיר לכל החיים. אי אפשר לבקש יותר מזה.

את הטיול מוציאה חברת "טיקטיק" שרק במונדיאל האחרון הטיסה אלפי ישראליים לקטאר לחווית כדורגל מעולם אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully