וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון להפועל תל אביב: המנויים של שער 4-5 ייכנסו בחינם לשער 8

9.2.2023 / 18:51

ההתאחדות לכדורגל הודיעה שלא תאכוף את התקנה לפיה בעלי המנוי מהשער הסגור, ייאלצו לשלם כסף על כרטיסים ליציע אחר

תקציר ה-1:1 של בני ריינה עם הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל תל אביב אמנם לא ניצחה כבר תשעה מחזורים רצופים מחוץ לכר הדשא, אבל היום האדומים השיגו ניצחון חשוב מאוד מחוץ למגרש. ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (חמישי) לבית המשפט כי לא תאכוף את התקנה אשר דורשת מבעלי מנויים לשערים 4-5 לשלם מחיר מלא על כרטיס כניסה למשחק מול הפועל חדרה.

בהתאם לכך, המועדון יאפשר למנויי שערים 4-5 כניסה חופשית (ללא עלות כלל) לשער 8 במשחק שייערך ביום ראשון. שערים 4-5 יהיו סגורים לגברים מעל גיל 10 בגלל עונש שהוטל על ידי בית הדין בעקבות השלכת אבוקות בדרבי האחרון.

כזכור, המועדון הבהיר היום להתאחדות לכדורגל כי התקנה שמחייבת מכירת כרטיסים למשחק בית ב-"תמורה מלאה" לאוהדים אשר רכשו מנוי עונתי, על אף העונש שהושת ע"י בית הדין, אינה ראויה - ומהווה פגיעה משמעותית בבעלי המנויים. בנוסף, נעשתה פנייה להתאחדות להעביר את מנויי שערים 4-5 לשער אחר במשחק מול הפועל חדרה, ללא עלות נוספת - פנייה שהתקבלה בסופו של דבר.

אוהדי הפועל תל אביב עם אבוקות. אריאל שלום
בשורה חשובה. אוהדי הפועל תל אביב/אריאל שלום

יש לציין כי רק אתמול הוחלט במועדון לאפשר לאוהדים לרכוש כרטיס לשער 7 תמורת 20 שקלים, אך עבור אוהדי הקבוצה המנויים היה מדובר בנושא עקרוני והם הפעילו לחצים גדולים על ראשי המועדון לפעול בנושא, ולא בפעם הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully