וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א דורשת: מנויי שערים 4-5 ייכנסו ללא תמורה ליציע אחר

9.2.2023 / 14:41

במועדון לא משלימים עם התקנה לפיה בעלי המנויים ביציע שנסגר פרט לנשים וילדים עד גיל 10 ייאלצו לרכוש כרטיס חדש, ודורשים לבטלה לאלתר

תקציר ה-1:1 בין בני ריינה להפועל תל אביב/ספורט1

הפועל תל אביב לא משלימה עם תקנת ההתאחדות לכדורגל לפיה בעלי מנוי ליציעים שנסגרו עקב ענישה צריכים לרכוש כרטיס ליציע אחר. כידוע, ביום ראשון נגד הפועל אביב לא תוכל לפתוח את שערים 4-5 לטובת בעלי המנוים, להוציא נשים וילדים עד גיל 10, ועל כן בעלי המנויים נאלצים לרכוש כרטיס חדש בעלות של 20 שקלים - ולא בפעם הראשונה העונה.

בהודעת המועדון נכתב: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב הבהיר להתאחדות לכדורגל כי התקנה שמחייבת מכירת כרטיסים למשחק בית ב-"תמורה מלאה" לאוהדים אשר רכשו מנוי עונתי, על אף העונש שהושת ע"י בית הדין, אינה ראויה - ומהווה פגיעה משמעותית באוהדינו המסורים. על כן, אנו מבקשים לבטל את התקנה לאלתר.

אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

"המועדון פנה במכתב רשמי להתאחדות, בבקשה להעביר את מנויי שערים 4-5 לשער אחר במשחק מול הפועל חדרה, ללא עלות נוספת. בנוסף, המועדון הגיש בקשה שלא להפעיל את העונש ע"ת שעומד כנגדו בגין הפרה של סעיף זה בתקנון. אנו ערים לפניות הרבות מצד אוהדי הקבוצה - ועושים הכל על מנת שלא ייגרם עוול לאוהדים. המועדון תומך בכל בקשה או עתירה שתוגש במטרה למנוע את אכיפת התקנון במקרה זה.

יש לציין כי כנגד המועדון עומדים עונשים ע"ת - זאת בנוסף לעונשים רבים שכבר הושתו על הקבוצה במהלך העונה הנוכחית, אשר הסבו למועדון נזק רב תדמיתי וכלכלי. אנו קוראים מכאן לאוהדי הקבוצה להתמקד בעידוד ותמיכה בשחקנים במשחקים הקרובים - ולהימנע מהפרות סדר בעתיד".

כאמור, אתמול (רביעי) הוחלט במועדון לאפשר לאוהדים לרכוש כרטיס לשער 7 תמורת 20 שקלים בלבד, מחיר מוזל משמעותית, אך עבור בעלי המנויים מדובר בנושא עקרוני והם מפעילים לחצים גדולים על ראשי המועדון לפעול בנושא, ולא בפעם הראשונה בשל הפעמים הרבות בהן שילמו בתחילת העונה עבור כרטיסים למשחקים שבסופו של דבר נסגרו עבורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully