וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:3 לבאיירן מינכן על בוכום, דורטמונד ניצחה 0:2 בברמן, אוניון ברלין שנייה

סטטוס קוו בצמרת: הבווארים נהנו משערים של מולר, קומאן וגנאברי לפני שייפגשו את פ.ס.ז' בשמינית גמר האלופות, הצהובים-שחורים עדיין במאזן מושלם ב-2023. הקבוצה מהבירה גברה 1:2 על לייפציג והיא נקודה מהפסגה

תקציר: ר.ב. לייפציג - אוניון ברלין 2:1/ספורט 1

המחזור ה-20 בליגה הגרמנית יצא לדרך אתמול (שישי) עם התיקו המאופס בין שאלקה מהתחתית לוולפסבורג, והיום נמשך עם הניצחון 0:3 של באיירן מינכן על בוכום, שלא הצליחה לברוח לבורוסיה דורטמונד שגברה בחוץ 0:2 על ורדר ברמן. מונס דאבור לא שותף בהפסד הצורב של הופנהיים בביתה ללברקוזן. אוניון ברלין ניצחה בקרב צמרת 1:2 בחוץ את לייפציג והיא חזק במקום השני.

קינגסלי קומאן, שחקן באיירן מינכן. רויטרס
סטטוס קוו בצמרת. קומאן חוגג/רויטרס

באיירן מינכן - בוכום 0:3

הבווארים איבדו לזמן קצר עד המשחק מול וולפסבורג במחזור החולף את הפסגה, אבל ה-2:4 המרשים על הירוקים מהמקום השביעי החזיר אותם למקום הראשון. היום באליאנץ ארנה הם שמרו עליו בסטייל מול הקבוצה שספגה מבאיירן מינכן שביעייה בסיבוב הראשון. הפעם הבווארים הסתפקו בשלושה שערים בלבד והיו אלו תומאס מולר (41), קינגסלי קומאן (64) עם קצת עזרה מהשוער וסרג' גנאברי שקבע את תוצאת הסיום בפנדל בדקה ה-73, בהופעתו ה-200 בבונדסליגה. האלופה נראית מוכנה לקרב הראשון נגד פריז סן ז'רמן בשמינית גמר האלופות באמצע השבוע.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
ג'יימי ביינו גיטנס בורוסיה דורטמונד חוגג. GettyImages
דורטמונד עדיין מושלמת ב-2023. ביינו גיטנס/GettyImages

ורדר ברמן - בורוסיה דורטמונד 2:0

בורוסיה דורטמונד עדיין במאזן מושלם בשנת 2023. רצף הניצחונות נמשך ועומד כעת על שישה בכל המסגרות הודות לשערים של ג'יימי ביינגו גיטנס, שבדקה ה-67 נהנה מבישול של ניקו שלוטרבק, וכן הבקיע יוליאן ברנדט מבישול של רפאל גררו בדקה ה-85. זו תוצאה שבזכותה דורטמונד שמרה על המקום השני ואילו ורדר ברמן נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים. סבסטיאן האלר לא פתח בהרכב האורחת, אבל כן עלה מהספסל בשלב מאוד מוקדם, כבר בדקה ה-29 בעקבות פציעה שספג יוסוף מוקוקו.

חלוץ הופנהיים מונס דאבור עם חברו לקבוצה אנדריי קראמריץ'. Stuart Franklin, GettyImages
לא שותף בבכורה של מטארצו. דאבור/GettyImages, Stuart Franklin

הופנהיים - באייר לברקוזן 3:1

מונס דאבור כבש את הרביעי של הופנהיים בהפסד המביש 5:2 לבוכום במחזור האחרון, שבסיומו פוטר המאמן אנדרה ברייטנרייטר. במשחקו הראשון של פלגרינו מטארצו הישראלי לא שותף והופנהיים שוב הובסה, הפעם ספגה שלישייה ביתית מהחבורה של צ'אבי אלונסו. רוברט אנדריך (6) מבישול של פלוריאן וירץ, מוסא דיאבי (47) ואדם הלוזק (56) הותירו את הופנהיים ללא ניצחון בליגה זה ארבעה חודשים, על אף שער מצמק של סטנלי אנסוקי בדקה ה-77. האורחת מבחינתה לקחה נקודות יקרות שמותירות אותה במרחק משמעותי מהתחתית.

יאניק הברר אוניון ברלין מול ר.ב לייפציג. רויטרס
כרגע הם חזק במאבק על האליפות. שחקני אוניון ברלין/רויטרס

ר.ב. לייפציג - אוניון ברלין 2:1

מה תגידו על אוניון ברלין? הקבוצה הלוהטת של גרמניה הגיעה למפגש חוץ קשה מאוד מול אחת מהטוענות לכתר, שלא הצליחה למנוע ממנה ניצחון שישי רצוף בכל המסגרות וכזה שהחזיר אותה למקום השני, מרחק נקודה בלבד מבאיירן המוליכה. בנג'מין הנריכס העלה את המארחים ליתרון (24), אבל יאניק הברר השווה (61) עם פצצה מהאוויר לרשת. בדקה ה-71 סימאקאן נגע בכדור בידו ורובי קנוכה כבש מהנקודה הלבנה (72). אוניון כאמור נקודה מהפסגה, לייפציג איבדה את מקומה בטופ 4 לפרייבורג בעקבות ההפסד הזה.

משחקים נוספים:

שאלקה - וולפסבורג 0:0
פרייבורג - שטוטגרט 1:2
מיינץ - אאוגסבורג 1:3

צפו בגול היפהפה של אוניון ברלין

שערו של יאניק הברר, שחקן אוניון ברלין נגד לייפציג/ספורט1

משחקי יום ראשון בגרמניה:

הרטה ברלין - בורוסיה מנשנגלדבאך (16:30, ספורט2)
פ.צ. קלן - איינטרכט פרנקפורט (18:30, ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully