וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "בריימס לא הסכימו שאראה את הבת שלי ופיטרו אותי"

בריאיון חושפני ראשון מאז שבתו הלכה לעולמה עקב מחלה, סיפר אקס מכבי תל אביב על ההתמודדות המשפחתית הקשה, התקף החרדה שחווה והטראומה ממבצע "צוק איתן"

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

אוסקר גרסיה עבר שנים לא קלות. בקיץ 2014 הוא חזר לישראל ועזב במהרה לווטפורד בעקבות היציאה למבצע "צוק איתן" וחששו שלו ושל משפחתו. גם מהמועדון האנגלי נפרד תוך שבועות ספורים עקב בעיות רפואיות, שעתה הוא חושף שנבעו מכך שנתגלה גידול סרטני במוחה של בתו, שהלכה לעולמה בנובמבר האחרון לאחר מאבק של כשמונה שנים במחלה.

הבוקר (חמישי) החליט המאמן להתראיין ל"האתלטיק" ולדבר על השנים הקשות שעבר, מההחלטה לעזוב את מכבי תל אביב ועד פיטוריו מריימס הצרפתית עקב הסירוב לאפשר לו להיות לצד בתו החולה בברצלונה.

"אני אומר לשתי הבנות שלי שקרה לנו הדבר הכי גרוע שיכול לקרות בחיים ושזה ממש לא פשוט להיות חזקים, שאנחנו יכולים לבכות וצריכים להתמודד עם זה בדרכים שלנו, אבל שבסוף הכי חשוב שנהיה חזקים כדי שבעתיד נסתכל לאחור ונבין ששום דבר לא יוכל לפגוע בנו יותר ממה שעברנו עכשיו. קיבלתי המון הודעות מחזקות מחברים וקולגות, גם מכאלה שלא היינו בקשר זמן רב או אחרים שדיברנו אולי פעם או פעמיים וזה מפתיע לטובה ומאוד מחזק", סיפר תחילה.

אוסקר גרסיה מאמן סלטה ויגו. GettyImages
"מרגיש חזק מתמיד". אוסקר גרסיה/GettyImages

המאמן בן ה-49 לא עובד בימים אלו, למעשה מאז שפוטר מריימס באוקטובר, בעיצומו של המשבר המשפחתי ושבועות ספורים לפני מות בתו. ההודעה על סיום דרכו הגיעה אחרי המשחק נגד פריז סן ז'רמן ממנו נעדר. "הייתה לנו תקופה קשה מאוד וביקשתי מהמועדון לאפשר לי בימים החופשיים שלנו במהלך השבוע לנסוע לברצלונה כדי לראות את הבת שלי. הם לא הסכימו, מבחינתם זו הייתה סיטואציה לא מתקבלת על הדעת והם החליטו לסיים את החוזה שלי".

על קיץ 2014 בישראל אמר: "לפעמים היו אזעקות על הבוקר ואתה צריך לברוח לממ"ד. זו הייתה תקופה קשה, הייתה מלחמה שנמשכה 50 ימים. מבחינה מנטלית לא הייתי 100 אחוז אחרי זה, היה לי קשה לשכוח את מה שעברנו. היה לנו קשה כי יש גם שחקנים, אנשי צוות ואוהדים, אבל החלטנו לעזוב לווטפורד. באנגליה קיבלתי טלפון מהמשפחה שסיפרה לי על העניין עם בתי, אבל אז לא ידענו מה זה. התחלתי להרגיש לא טוב ואחרי כמה שבועות היא אובחנה עם גידול מוחי. התקשרתי לעוזר מאמן שלי שהגיע אליי עם אשתו, אבל הם ראו שאני לא במצב טוב והזמינו אמבולנס".

בדיעבד התברר כי גרסיה היה בהתקף חרדה שהותיר אותו תקופה ממושכת בבית החולים, והוא נאלץ לעזוב את ווטפורד בטענה שהוא לא יכול לאפשר לקבוצה להסתדר במשך שבועות ארוכים ללא מאמן. "יכול להיות שעכשיו אני קצת כמו רובוט בגלל כל הדברים שעברתי בחיי, אבל אני יודע שאני מוכן להתחיל שוב", הוא אומר בציפייה לחזור ולעמוד על הקווים בקרוב, "אני מרגיש חזק יותר מתמיד ורוצה לאמן בהקדם האפשרי. אלה החיים שלי וזה מה שאני רוצה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully