וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי מתלבט בין אלחמיד לקאניוק, סוטיריו: "רוצים לנקום"

9.2.2023 / 13:57

פוליאקוב הפצוע ייעדר נגד נס ציונה, מאמן הפועל חיפה טרם החליט מי יפתח בקישור. הבלם הקפריסאי: "זה משחק גורלי, המטרה שלנו להגיע לפלייאוף העליון". סרדל ישוב לסגל

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

דניס פוליאקוב, הבלם החדש של הפועל חיפה שנפצע בתיקו נגד מ.ס. אשדוד, ייעדר מהמשחק נגד סקציה נס ציונה. לכן, המאמן רוני לוי מתלבט בין חאתם עבד אלחמיד לבין גידי קאניוק כמחליפו.

ההתלבטות היא האם להציב את אלחמיד כבלם ואז להכניס לקישור את קאניוק, או שמא לפתוח עם אלחמיד בעמדת הקשר, ואז להציב את לואי טהא לצידו של קונסטנטינוס סוטיריו בהגנה. מי שיחזור לסגל, אך ככל הנראה לא יפתח, הוא לירן סרדל.

קונסטנטינוס סוטיריו שחקן הפועל חיפה לפני זקאריה מוגיס שחקן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
"צריכים לנקום על ההפסד". סוטיריו/קובי אליהו

"זה משחק חשוב מאוד לשאיפות שלנו להגיע לפלייאוף העליון", אמר רוני לוי לקראת המשחק, "אנחנו מתמודדים נגד יריבה חזקה, ראיתי את המשחקים האחרונים והם מגלים יכולת טובה. נעשה הכל כדי להגיע בצורה טובה למשחק ולחזור עם שלוש נקודות. עשינו סוג של תחלופת שחקנים בחלון ההעברות והשחקנים שהגיעו טובים מאוד, אבל צריך זמן - למרות שאין לנו אותו, אז אנחנו משתדלים לעשות קיצורי דרך ועד עכשיו הם מסתדרים טוב מאוד".

גם סוטיריו דיבר לקראת המשחק: "זה משחק גורלי. המטרה שלנו היא להגיע לפלייאוף ובשביל זה אנחנו צריכים לנצח ולנקום את ההפסד הקודם. העבודה שלי היא לתת הכל לקבוצה, אני אוהב את החברים לקבוצה, את העיר ואת הקבוצה ואני מרגיש טוב", אמר הקפריסאי, "לשחק עבור הנבחרת שלי עשה אותי מאוד גאה וזו העבודה שלי לשחק טוב בכל המשחקים, אז אם המאמן הלאומי יקרא לי, אתייצב. אני מקווה שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully