וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה מעריכים שדניס פוליאקוב ייעדר כמה שבועות

5.2.2023 / 8:06

הבלארוסי יעבור בדיקות אחרי שנפצע בתיקו המאכזב נגד מ.ס. אשדוד. חנן ממן: "היינו צריכים לשמור על היתרון, אבל גם הנקודה היא משהו"

תקציר: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט 1

בלם הפועל חיפה, דניס פוליאקוב, יעבור בדיקות וצילום על מנת לברר את חומרת פציעתו אחרי שנפגע והוחלף במהלך המחצית הראשונה ב-1:1 נגד מ.ס. אשדוד אתמול (שבת). על פי ההערכות הראשוניות של הצוות הרפואי, מדובר במתיחה בשריר הירך האחורי. ההערכה היא שבכל מקרה הבלארוסי לא יוכל לשחק בשבועות הקרובים, גם אם מדובר במתיחה.

בחיפה היו מאוכזבים מאוד מהמשחק אתמול שהרחיק אותם מהפלייאוף העליון. לאורך כל השבוע האדומים התכוננו למשחק "ראש בראש" נגד יריבה שמתחרה איתם על כרטיס לטופ 6, אבל חיפה איבדה יתרון וגם גובה אחרי הניצחונות של בית"ר ירושלים ומכבי נתניה. מי שזכו למחמאות היו איתי בוגנים וחנן ממן, כאשר גם חאתם עבד אלחמיד ואלכסנדר שצ'קיץ' צוינו לטובה.

דניס פוליאקוב שחקן הפועל חיפה פצוע. קובי אליהו
רוני לוי ייאלץ להסתדר בלעדיו? פוליאקוב/קובי אליהו

"היכולת שלנו לא הספיקה אתמול וחבל", אמר חנן ממן שכבש את השער של המארחת, "עלינו ליתרון והיינו צריכים לשמור על זה, אבל גם הנקודה הזו היא משהו נמשיך לעבוד קשה".

ממן התייחס גם להמשך המאבק עד סוף העונה הסדירה ועל היכולת האישית שלו: "יש חמישה גמרים וניתן הכל כדי להיות בפלייאוף העליון. המספרים האישיים אף פעם לא עניינו אותי כל כך, אני מעדיף לנצח ולא לכבוש ולבשל עד סוף העונה.זה לא סוד שברמה הפיזית והנפשית אני לא מאה אחוז, אני מנסה לעבוד על זה כדי לעשות הכל לעזור. הלוואי שהגול שלי יפתח את הסכר ואכבוש ואבשל יותר. אני מנסה לקחת כמה שיותר נקודות, כדי שגם אם לא נהיה בפלייאוף העליון נהיה עם מספיק נקודות לא להסתבך בתחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully