וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי זוהר: "כולי תקווה כי יותר צעירים שיכולים ישתתפו בספורט הפראלימפי"

6.2.2023 / 19:44

שר התרבות והספורט ערך פגישה עם יושב ראש הוועד הפראלימפי וראשי הוועד. במפגש סוכם על הקמת צוות עבודה לקידום נושאים חברתיים עבור הספורט והספורטאים הפראלימיפיים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

שר התרבות והספורט, חבר הכנסת מיקי זוהר, נפגש היום (רביעי) עם יו"ר הוועד הפראלימפי וראשי הוועד. במהלך הפגישה הוזכרו ההישגים הרבים של הספורט הפראלימפי לאורך השנם ועתידו בישראל. בין היתר, דובר על אליפות אירופה הקרובה שתתקיים בחודש אוגוסט, ועם הפנים לקראת המשחקים הפראלימפיים ב-2024, בה המשלחת מכוונת לחזור עם מדליות.

במפגש השתתפו שר התרבות והספורט מיקי זוהר, יו"ר הוועד הפראלימפי אלי בירנבוים, המשנה למנכ"ל משרד התרבות והספורט חן דהן, מ"מ יו"ר הוועד הפראלימפי הישראלי משה מוץ מטלון, חבר הנהלת הוועד הפראלימפי איתי אלימלך ודובר הוועד הפראלימפי אבי מוססקו.

כמו כן, עלה הנושא של גיוס ספורטאים פראלימפיים חדשים, במיוחד בקרב ילדים שיכולים להצטרף אל הוועד ולהתחבר לערכי המצוינות והערכיות שמקנה הספורט הפראלימפי. השר וראשי הוועד סיכמו על הקמת צוות עבודה משותף לקידום נושאים נקודתיים עבור הספורט הפראלימפי בכלל, והצרכים הספציפיים של הספורטאים בפרט.

מיקי זוהר. הוועד הפראלימפי הישראלי,
פגישת השר עם ראשי הוועד הפראלימפי. מיקי זוהר/הוועד הפראלימפי הישראלי

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "שמחתי לפגוש את חברי ראשי הוועד הפראלימפי הישראלי, כולי תקווה כי הענף יתחזק ויותר ילדים וצעירים שיכולים להצטרף, יקחו חלק בספורט הפראלימפי ובערכיו שנותנים השראה לכולנו".

יו"ר הוועד הפראלימפי, אלי בירנבוים: "אני שמח על הפגישה המצוינת והפרודוקטיבית היום עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר. גילינו הרבה פתיחות וקשב מצידו ואנו מעריכים את הרצון הכנה לסייע לספורט הפראלימפי בישראל לזכות להכרה לה הוא ראוי. אנו סמוכים ובטוחים שלאחר הפגישה היום ערכי הוועד הפראלימפי של הישגיות ומצוינות ספורטיבית יקבלו רוח גבית מצד השר ולשכתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully