וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירווינג עקץ את ברוקלין: "שמח שדוראנט יצא משם, עכשיו הוא יפרח"

ב-NBA הגיבו בתדהמה לטרייד ששלח את KD לפיניקס, אבל כעת מתברר שהוא "ננעל" על המעבר לפני זמן רב. הפרשנים כבר קושרים כתרים: "הקבוצה הכי טובה במערב". ומה אומרים בסוכנויות ההימורים?

קיירי אירווינג וראסל ווסטברוק כבר עברו קבוצות, אבל הטרייד שהיכה את ה-NBA בתדהמה אמיתית נסגר הבוקר (חמישי): קווין דוראנט עובר לפיניקס, וחובר לקבוצה שרק לפני שנתיים העפילה לגמר ה-NBA, וחולמת על אליפות היסטורית.

לא פחות מפתיע היו הפרטים מאחורי העסקה בין ברוקלין לפיניקס. בניגוד להערכות המוקדמות, הסאנס לא נאלצו לוותר על אף אחד מהכוכבים, כך שדוראנט יחבור לכריס פול (שהוזכר כמועמד לטרייד, ובסופו של דבר נשאר וקיבל הזדמנות פז לזכות באליפות ראשונה בקריירה), דווין בוקר ודיאנדרה אייטון באריזונה. מיקל ברידג'ס, קאם ג'ונסון וג'יי קראודר יעשו את הדרך ההפוכה, והנטס יקבלו גם ארבע בחירות סיבוב ראשון עתידיות בדראפט, וחילופי בחירות.

הסאנס, שמדורגים במקום החמישי במערב, הופכים כעת לקבוצת הכוכבים הבולטת של הקונפרנס, כנראה גם של הליגה כולה. בווגאס כבר עדכנו את יחסי ההימורים לאלופה של העונה הנוכחית, והסאנס כצפוי עשו קפיצה משמעותית. בוסטון עדיין פייבוריטית לפי סוכנויות ההימורים, אבל הסאנס אחריהם, והם מקדימים גם את דנבר, ממפיס והקליפרס.

קווין דוראנט מול כריס פול. Sarah Stier, GettyImages
שוב מחליף קבוצה, שוב לקבוצת כוכבים "מוכנה". דוראנט/GettyImages, Sarah Stier

"הצירוף של קווין דוראנט הופך את תקרת הזכוכית של הסאנס להרבה יותר גבוהה, ברמה שאפילו לא מתקרבת לזו שהייתה לה כשהגיעה לגמר ה-NBA", כתב פרשן "דה רינגר" קווין אוקונור. "המערב הרבה פחות בטוח עכשיו. פיניקס היא הקבוצה הטובה ביותר בקונפרנס".

מי שמיהר לברך את דוראנט הוא קיירי אירווינג, הראשון ש"נטש" את הנטס והועבר לדאלאס. אחרי הופעת הבכורה שלו בה קלע 24 נקודות והצעיד את המאבס לניצחון יוקרתי על הקליפרס, קיירי התייחס לטרייד, ואף עקף את ברוקלין.

"היו לי ולו הרבה שיחות במהלך העונה על איך העתיד שלנו ייראה, היה סוג של חוסר ודאות, אבל השאיפה של כל אחד מאיתנו הייתה להגיע למקום שהוא יכול לפרוח בו - ביחד או לחוד. לא הרגשתי אפילו לרגע אחד שהוא כועס על החלטות שקיבלתי לאורך הדרך, ואני לא כעסתי על אף החלטה שלו. ניסינו להבין אחד את השני כמה שיותר, ופיתחנו מערכת יחסים כמו בין אחים. עכשיו הכל פתאום משתנה כל כך מהר, נעשינו קצת יותר זקנים, ואני שמח שהוא הצליח לצאת משם", אמר אירווינג. "אנחנו משחקים באותו קונפרנס, ונוכל להיפגש יותר ולהתמודד זה נגד זה בתדירות גבוהה יותר. אני שמח בשבילו".

על פי הדיווחים בארצות הברית, דוראנט "ננעל" על מעבר לפיניקס כבר לפני מספר שבועות, וניסה לנתב את עצמו לשם כמעט בכל מחיר. אם לא היה עובר במהלך העונה, הוא דחף לטרייד שיעביר אותו לשם בסופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully