וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מעודדת: "מישהו כנראה רוצה שנישאר במאבק האליפות"

9.2.2023 / 9:00

הצהובים שואבים עידוד מהתיקו של מכבי חיפה, אבל יודעים: בניגוד אליהם, "לנו אין תירוצים לזיגזג ביכולת", והמבחן האמיתי יהיה מול נתניה. איליה עשוי לפתוח, יונתן כהן צפוי להיעדר

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

במכבי תל אביב מעודדים הבוקר (חמישי) מהתיקו שעשתה אמש מכבי חיפה מול הפועל חדרה. אף שמכבי תל אביב סיימה את שני המשחקים האחרונים שלה בתיקו מול בני סכנין והפועל תל אביב, היא נהנית גם מהמצב של מכבי חיפה והפער ביניהן הוא רק 5 נקודות כאשר בתווך נמצאת הפועל באר שבע, שמצויה בכושר נפלא ותגיע לבלומפילד בעוד פחות משבועיים למשחק גדול מול מכבי תל אביב.

"בניגוד למכבי חיפה שיכולה להאשים את ליגת האלופות ואת ירידת המתח שהיא חווה כעת אחרי עונה אירופית ארוכה, לנו אין תירוצים ואין איך להסביר את הזיגזג ביכולת שלנו", אמר הבוקר שחקן במכבי תל אביב. "מישהו כנראה רוצה להשאיר אותנו במירוץ הזה ועם כל זה שאיבדנו 6 נקודות בחמשת המשחקים האחרונים, אנחנו עדיין בעמדה מספיק טובה כדי להיאבק על האליפות וזה הרבה בזכות הניצחון שעשינו על מכבי חיפה".

שחקן מכבי תל אביב רארש איליה. אריאל שלום
יפתח נגד נתניה? רארש איליה/אריאל שלום

אותו שחקן הוסיף: "אנחנו לפני משחק החוץ הכי קשה בליגה מול מכבי נתניה, וכדי לחזור ולדבר ברצינות על אליפות, צריך שלוש נקודות. הדברים לגמרי תלויים בנו, אבל אנחנו צריכים להתעורר ולהביא את מה שנתנו מול מכבי חיפה".

אחרי שהשחקנים קיבלו יומיים מנוחה לנקות את הראש בימים שני ושלישי, הם חזרו אתמול לפעילות ולהכנות למשחק מול מכבי נתניה. יונתן כהן מעט פצוע ולא יטול חלק במשחק. לעומתו יתלבש לראשונה הרומני רארש איליה ועשוי אף לפתוח בהרכב אחרי שאייטור קראנקה היה מאוכזב מחלק גדול מהשחקנים אחרי התיקו מול בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully