וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון יתלבש, ספק אם ישותף נגד הכוכב האדום. מרטין צפוי להיעדר

במכבי תל אביב לוקחים בזהירות את החזרה של הגארד המצטיין לקראת המשחק נגד הסרבים (21:05), שיכול לתת להם מרווח גדול במלחמה על הפלייאוף, אדאמס: "צריך לבלום את ראש הנחש, שזה הגארדים שלהם"

תקציר: הפועל תל אביב - גראן קנאריה 70:92/ספורט 1

מכבי תל אביב תמשיך את עונת היורוליג שלה הערב (חמישי, 21:05) במשחק בית חשוב נגד הכוכב האדום בלגרד בהיכל מנורה. הצהובים מדורגים במקום השמיני בטבלה ערב המחזור, במרחק שני ניצחונות על הכוכב האדום, שמדורגת 13. במכבי יודעים שניצחון על הכוכב האדום ירחיק אותם 3 וחצי משחקים מהסרבים, 10 מחזורים לסיום העונה.

אלא שלמכבי לא צפוי משחק קל נגד הקבוצה של דושקו איבנוביץ'. ג'רל מרטין החולה לא התאמן מאז יום שני ולא אמור ליטול חלק בהתמודדות. בהיעדרו אמורים בונזי קולסון, ג'ייק כהן וסולימן בריימו למלא את החסר בעמדה מספר 4.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ישותף רק במקרה של חוסר ברירה. בראון/דני מרון

לורנזו בראון שב לאימונים בימים האחרונים, אך עדיין לא חש לחלוטין כשיר ובמכבי העריכו שהוא יתלבש להתמודדות, אבל ישותף רק במקרה של חוסר ברירה מצד הצוות המקצועי. במכבי רואים מול עיניהם את שבוע גביע המדינה, וגם אם בראון לא ישותף בחצי הגמר נגד נס ציונה ביום שני, בקבוצה רוצים אותו בריא לחלוטין אם וכאשר הם יגיעו לגמר.

עם בראון מתנדנד, תצטרך מכבי שוב את ג'יילן אדאמס שבשבועות האחרונים היה נהדר. "ברמה האישית, אני חושב שהתפתחתי מאוד ולמדתי להיות מוכן תמיד. אני מקווה שלורנזו יחזור מהר ויעזור לנו, אבל אני מוכן ומנסה לעזור בכל מה שצריך", אמר האמריקאי והוסיף על הכוכב האדום: "כדי לעצור קבוצה כזאת צריך לבלום קודם את ראש הנחש, שזה משחק הגארדים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully