וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס על הקריסה בדיז'ון: "לא היינו חכמים, ודי ויתרנו"

הפועל חולון נמצאת על סף הדחה מליגת האלופות, לאחר ששמטה יתרון דו ספרתי ברבע הרביעי, ספגה 26 נקודות בשש דקות ולא קלעה אפילו סל שדה אחד. המאמן: "הפסד כואב. איבדנו את זה ולא מצאנו כוחות כדי להגיב כמו שצריך"

תקציר: הפועל תל אביב - גראן קנאריה 70:92/ספורט 1

להפועל חולון היו כל התנאים שרק הייתה יכולה לבקש אמש (רביעי), כדי לנצח בדיז'ון ולחזור לחיים בליגת האלופות. הצרפתים התייצבו ללא הכוכב שלהם דיוויד הולסטון, אלופת המדינה ברחה ל-14 נקודות יתרון ואף הוליכה 63:73 כשעל השעון 5:42 דקות, אבל גם זה לא הספיק. עד לסיום היא לא קלעה עוד סל שדה (0 מ-6), איפשרה ליריבתה לטוס ל-6:26 ולבסוף נכנעה 89:81.

באופן תיאורטי ומתמטי, לסגולים יש עוד סיכוי קלוש להעפיל לרבע הגמר, אבל נראה שבאופן מעשי הם סיימו את דרכם במפעל. בקו מחצית הדרך של הטופ 16 הם עומדים על מאזן 3:0 - בעוד שלוש הקבוצות האחרות בבית ט' (הפועל ירושלים, שטרסבורג ודיז'ון) עם 1:2. המשמעות היא שחולון תצטרך לנצח בשלושת המשחקים שנותרו לה ושרק אחת מיריבותיה תשיג יותר מניצחון אחד; גם אם הבלתי ייאמן יקרה, לא בטוח שזה יספיק בגלל ענייני טבלאות פנימיות.

גיא גודס, מאמן הפועל חולון. דני מרון
התפרקות בדקות הסיום. גודס/דני מרון

"הפסד כואב", הודה המאמן גיא גודס. "הובלנו במשך 35 דקות, ואז איבדנו את זה. נפלנו מול האגרסיביות שלהם ולא מצאנו כוחות כדי להגיב כמו שצריך. היינו קצת עייפים, וזה הפריע לנו לקבל החלטות נכונות. דיי ויתרנו לקראת הסיום. הם גרמו לנו ל-19 איבודים ולקחו עוד 13 ריבאונדים בהתקפה, כך שלמעשה הם קיבלו מאיתנו 32 כדורים לנקודות 'זולות'.

"כשאתה סופג 54 נקודות במחצית השנייה, לא עושה סטופים בהגנה ולא קולע במשך דקות ארוכות, כנראה לא מגיע לך לנצח. דיז'ון עשתה את הפעולות הנכונות, וניצחה בחמש דקות. היא הגיבה באגרסיביות לפיק אנד רול שלנו ואנחנו לא שיחקנו בצורה חכמה", סיכם גודס.

ביום ראשון תחזור חולון לליגת העל, שבה מצבה טוב בהרבה כשהיא מדורגת במקום השלישי, תארח את הפועל גליל עליון. בעוד עשרה ימים היא תעלה לירושלים במסגרת המקומית ותשוב לבירה בעוד פחות מחודש (ב-7 במרץ) במשחקה הבא בטופ 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully