וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם קריסה ברבע האחרון: הפועל חולון הפסידה 89:81 בדיז'ון

8.2.2023 / 22:57

אחרי הניצחון הדרמטי של הפועל ירושלים, הסגולים איבדו סיכוי ריאלי להיאבק על כרטיס לרבע גמר ליגת האלופות עם התפרקות של 33:16 ברבע הרביעי. 17 של דאוסון לא הועילו

תקציר: ריאל מדריד - טנריפה 77:88/ספורט1

הפיניש הדרמטי בין הפועל ירושלים לשטרסבורג חידד עוד יותר את מה שהפועל חולון שיערה לפני כן: ניצחון חוץ הערב (רביעי) בדיז'ון היה בבחינת חובה, כדי להותיר לעצמה סיכוי ריאלי להיאבק על כרטיס לרבע גמר ליגת האלופות. אלא שאלופת המדינה קרסה ברבע האחרון בדרך להפסד 89:81 והיא במרחק של שני ניצחונות מכל הקבוצות האחרות, כשבקופה נותרו עוד שלושה מחזורים בלבד.

שון דאוסון, הפועל חולון. מאור אלקסלסי
משחק טוב שלו לא הספיק. דאוסון/מאור אלקסלסי

חולון כבר הובילה 63:73 כשנותרו 5:42 דקות לסיום המשחק אחרי קליעת עונשין של רגלנד. אלא שאז הצרפתים החלו בבליץ ומבול שלשות של מובלי, שצימק ל-73:71 בלבד. האריס עוד החזיק את חולון ביתרון מהקו, אבל מובלי תפר עוד שלשה, חולון איבדה את הראש, לא מצאה את הטבעת ודייויד ברמבי הבטיח את הניצחון לצרפתים בסיומו של רבע רביעי אימתני שבו המארחת קלעה 33 נקודות לעומת 16 בלבד של חולון.

שון דאוסון, שהצטיין בניצחון על הפועל תל אביב בליגה, שוב בלט עם 17 נקודות מהספסל אבל נעלם כמו כל הקבוצה שלו ברבע האחרון. כריס ג'ונסון הוסיף 16 ורגלנד 15 ו-8 אסיסטים. אלא שחולון לא הצליחה לעצור את הזרים מנגד ובראשם דייויד ברמבי (22) ומאט מובלי שצלף חמש שלשות ו-18 נקודות, רובן במאני טיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully