וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריצה המאוחרת של גד עמוס: "תמיד העדיפו זרים, תנו צ'אנס לישראלים"

אחרי שהציל לסכנין נקודה בבלומפילד, השוער בן ה-34 הצטיין גם מול באר שבע אבל לא מנע הפסד. הוא ורפואה יודעים: "נפלנו בגישה"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על בני סכנין/ספורט1

בני סכנין נוצחה אמש (רביעי) 1:0 בביתה על ידי הפועל באר שבע במשחק השלמה שנדחה מהמחזור ה-18 וכעת נראה שהקבוצה מתרחקת מאוד מחלום הפלייאוף העליון. יכולת טובה מאוד של השוער גד עמוס, לא הספיקה לסכנין שרשמה הפסד נוסף. בימים הקרובים שנותרו עד המשחק נגד בני ריינה ביום שבת, ינסו בקבוצה לאושש את השחקנים בשל העומס שנוצר, לקראת משחק ליגה שלישי בתוך שבוע. מי שיחזור בוודאות להרכב בשבת, הוא בירם כיאל שלא שיחק אמש בשל הרחקה.

בסכנין החמיאו מאוד להנהלת האצטדיון בדוחא, שעשתה בימים האחרונים את כל המאמצים כדי להכשיר את כר הדשא, אחרי הדחייה מלפני יומיים בשל הגשמים העזים שירדו באיזור. המשחק אמש התקיים כמתוכנן והדשא נראה במצב סביר.

המאמן קובי רפואה נראה מאוכזב מאוד בסיום וניסה להסביר את הגורמים להפסד: "כשאתה משחק מול קבוצות גדולות ואיכותיות יותר כמו הפועל באר שבע, מכבי תל אביב או מכבי חיפה ואתה גם מפסיד בדברים הקטנים כמו אגרסיביות, או להיות ראשון לכל כדור, אז מאוד קשה לקחת נקודות. הגישה לא הייתה נכונה ונפלנו בעיקר בזה, לא היינו מספיק אגרסיביים, ואלה דברים שדרכם אתה מצמצם פערים מול קבוצות כאלה".

גד עמוס, שוער בני סכנין. אריאל שלום
בשיאו. גד עמוס/אריאל שלום

"אני לא מחפש תירוצים, ספגתי גול מאוד מאכזב, לא ראיתי את הכדור, הסתירו לי והכדור נכנס, זה מה שמשנה בסופו של דבר", הסביר בסיום השוער גד עמוס, כשנשאל על השער שספג למרות היכולת המצויינת שהפגין במשחק. "כל הפסד הוא מתסכל, עם יכולת טובה ועם יכולת לא טובה. זה הפסד מאוד מאכזב, במיוחד פה בבית. אין מה לעשות, כבר חושבים קדימה למשחק הקרוב, נגד ריינה".

השוער נשאל על כושרו האישי בתקופה האחרונה והשיב: "אני עובד מאוד קשה, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה מנטלית. אני עובד קשה באימונים עם מאמן השוערים שלנו, ושמח שמבחינה אישית יש תוצאות, אבל כרגע מה שהכי חשוב זה תוצאות ברמה הקבוצתית וכרגע זה מאכזב לצאת ככה מהמשחק".

עמוס, בן ה-34, נשאל האם הוא מרגיש פספוס בכל הנוגע לקריירה שלו ועל כך שרק לאחרונה הוא הצליח לתקוע יתד בליגת העל: "אני עובד מאוד קשה ולצערי בארץ העדיפו תמיד שוערים זרים, וגם פה ושם היה חוסר מזל. אני באמת חושב שצריך לתת לשוערים הישראלים לשחק, זה טוב לליגה וטוב לנו. יש לנו שוערים מצויינים ואני מקווה להמשיך ביכולת הזאת. אני לא מתחרט על כלום ושמח על איפה שאני נמצא עכשיו".

על הסיכויים של סכנין להישאר בליגה אמר עמוס: "אנחנו קבוצה שלא אמורה לדבר על דברים כאלה בכלל, כרגע חושבים רק על יום שבת, לנצח ולהתקדם הלאה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully