וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרה מתוסכלת: "עשינו בית ספר למכבי חיפה. הם גנבו נקודה"

בקבוצה לא הסתפקו בנקודה שהשיגו מול האלופה: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה, פספוס גדול שלא ניצחנו". נחמני קיבל מחמאות

תקציר ה-1:1 של מכבי חיפה אצל הפועל חדרה/ספורט1

הפועל חדרה סיימה אמש (רביעי) ב-1:1 עם המוליכה והאלופה מכבי חיפה, ולמרות שמדובר בתוצאה טובה לכל הדעות, בקבוצה סיימו את המשחק בתחושה אדירה של פספוס. זה היה משחק שני ברציפות בו הקבוצה לא הפסידה, כאשר היא צוברת ארבע נקודות יקרות מאז שהגיע המאמן מנחם קורצקי במקומו של אסף נימני. חדרה הגיעה למשחק בהרכב חסר מאוד וללא סטיבן אלפרד, קלמן שטרום, גלעד אברמוב וניב גוטליב הפצועים. לעומתם חזר הבלם ג'ונתן סיסה להרכב ונראה טוב מאוד בחלק האחורי.

"היינו טובים מאוד, זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה", אמר גורם במועדון, "65 דקות עשינו בית ספר למכבי חיפה, הגענו לארבעה-חמישה מצבים של גול בטוח והחמצנו. גם הגול שהבקענו היה גול יפה מאוד, פספוס גדול שלא ניצחנו. נראינו טוב וזה לא נראה כאילו גנבנו נקודה ממכבי חיפה, אלא להיפך, ממש פספוס".

שחקני הפועל חדרה חוגגים עם סתיו נחמני. ברני ארדוב
היו ראויים לניצחון? שחקני חדרה/ברני ארדוב

בחדרה דיברו בסיום על ההחמצות הרבות שהיו לקבוצה בדקות בהן שלטה במגרש, ויודעים שתכנית המשחק של קורצקי עבדה בצורה מושלמת. משחק ההגנה החזק והיציאה למתפרצות מהירות, הצליחו להביך את הגנת הירוקים פעם אחר פעם
.
החלוץ סתיו נחמני, כובש השער שהגיע בחלון בינואר כמושאל ממכבי חיפה, קיבל מחמאות רבות בסיום, גם על השער שכבש וגם על היכולת שהפגין. בקבוצה מקווים שיחד עם סער פדידה שחוזר לכושר, סמי בוראר שמגלה יכולת טובה בשבועות האחרונים ובתוספת של השבדי אלברט איופי שייכנס לעניינים, חדרה תוכל לברוח סופית מהתחתית ולהבטיח עונה נוספת בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully