וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריבאס עשה היסטוריה בריאל מדריד, בנזמה ומיליטאו ישחקו בגמר

השחקן הצעיר הפך למחליף שכובש את השער הכי מהיר בגביע העולם לקבוצות (28 שניות), הבלאנקוס רושמים הופעה חמישית בגמר, לונין: "קשה לשחק עם 8 פצועים"

תקציר: ריאל מדריד - אל אהלי 1:4/ספורט1

ריאל מדריד הגיעה למפגש בחצי גמר גביע העולם לקבוצות מול אל אהלי המצרית במצב ממש לא אופטימלי, בכושר רע ובסגל חסר מאוד וללא שחקני הרכב כמו טיבו קורטואה, אדר מיליטאו, פרלאן מנדי וקארים בנזמה. אלא ששערים של ויניסיוס, ואלוורדה, רודריגו ואריבאס הצעיר שעשה היסטוריה סידרו לה 1:4 מוחץ וכרטיס לגמר, שבו היא תפגוש את אל הילאל הסעודית, שהפתיעה בחצי הגמר השני את פלמנגו אלופת דרום אמריקה. זה יהיה הגמר החמישי של ריאל מדריד במפעל הזה - יותר מכל קבוצה אחרת וריאל תהיה פייבוריטית ברורה כמובן גם בגמר.

לאחר המשחק אנצ'לוטי אישר גם שבנזמה ומיליטאו יתאמנו מחר עם יתר הקבוצה במרוקו, כך שהשניים עשויים בסבירות גבוהה לחזור לסגל וגם להרכב במשחק ביום שבת. לגבי טיבו קורטואה, אנצ'לוטי אישר שהוא לא ישחק בגמר, אבל "יחזור למשחק הליגה שלאחר מכן נגד אוסאסונה".

סריחיו אריבאס שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
כוכב העתיד של ריאל מדריד? סרחיו אריבאס חוגג עם אודריוסולס/רויטרס

מי שעשה היסטוריה במשחק הזה כאמור היה סרחיו אריבאס. השחקן בן ה-21 גם הפך לשחקן הכי צעיר שכובש עבור ריאל במפעל וגם כבש את השער הכי מהיר כמחליף, כאשר אחרי 28 שניות בלבד מרגע כניסתו הוא כבש את הרביעי בתוספת הזמן. הוא עקף בכך את השיא שהיה שייך לגארת' בייל, שכבש 47 שניות אחרי שנכנס כמחליף נגד אל ג'זירה ב-2017.

אנדריי לונין, השוער המחליף שעמד בין הקורות, אמר לאחר המשחק: "יש לנו הרבה חיסורים, אבל ניסינו לשמור על המערך שלנו. שיחקנו טוב, תקפנו ושלטנו במשחק. קשה לשחק עם 8 פצועים, אבל היינו טובים".

פדה ואלוורדה, ששוב כבש עבור ריאל מדריד, הוסיף: "אני מאוד שמח על הגול הזה. אני מרגיש טוב בתקופה האחרונה ואני מרוכז מאוד במטרות של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully