וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבעה שחקני הפועל חדרה ומכבי חיפה עלו ללא חולצות עם דגל הגאווה

פעם נוספת במחזור, בחרו מספר שחקנים לא ללבוש את החולצות של עמותת איגי. במועדון הירוק הדגישו את חופש הבחירה וחיזקו את הקהילה הגאה

תקציר ה-1:1 של מכבי חיפה אצל הפועל חדרה/ספורט1

בהמשך לשאר המחזור ה-21 בליגת העל, גם הערב (רביעי) שחקני הפועל חדרה ומכבי חיפה קיימו טקס לפני המשחק עם עלייתם לכר הדשא עם חולצות של עמותת איגי. בדומה למשחקים אחרים שנערכו המחזור, בצד שתי הקבוצות פעם נוספת עלו מספר שחקנים ללא חולצות עם דגל הגאווה עליהן.

במכבי חיפה עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, דילן בטובינסיקה ועבדולאי סק בחרו שלא לעלות עם החולצות, כאשר סק גם עמד מחוץ לשורה ולא החזיק בשלט של איגי. אצל הפועל חדרה אלו היו ג'ונתן סיסה, סמי בוראר ודיא לבאבידי, כאשר רק האחרון אחז בשלט.

שחקני מכבי חיפה לפני המשחק, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, דילן בטובינסיקה ללא חולצות הגאווה. ברני ארדוב
חלק עם, חלק בלי. שחקני מכבי חיפה/ברני ארדוב
שחקני הפועל חדרה לפני המשחק, ג'ונתן סיסה, סמי בוראר, דיא לבאבידי ללא חולצות הגאווה. ברני ארדוב
נותרו בצד. ג'ונתן סיסה וסמי בוראר/ברני ארדוב

אצל האלופה הוציאו הודעה מיד לאחר שריקת הפתיחה על האירוע: "מועדון מכבי חיפה רואה בכל פעילות למען הקהילה הגאה כחשובה וערכית. לא מעט מאוהדינו, הם בני ובנות הקהילה הלהט"בית ואנו גאים על כך. אנו נעשה הכל כי ירגישו תמיד, חלק מהמשפחה הירוקה. הענקנו לשחקני הקבוצה את החופש לבחור באם להשתתף בפעילות זו, בראייה כי כל אדם מגיע מקהילה, רקע ועולם תרבותי, דתי שונה. נמשיך לתמוך ולהזדהות עם הקהילה בכל דרך ופעילות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully