וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון לא נכלל ברשימת המועמדים ל-MVP, אדאמס: "הוא חייב להיות בדיון"

רכז מכבי תל אביב נותר מחוץ לחמישייה המובילה, חברו מתח ביקורת. וזנקוב מאולימפיאקוס מוביל, מי משלימים את הטופ 5?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

שני שליש מעונת היורוליג כבר מאחורינו, ובאתר "יורוהופס" ניצלו את ההזדמנות לדרג את חמשת המועמדים המובילים לתואר ה-MVP של העונה. מי שנותמחוץ לרשימה הוא הגארד של מכבי תל אביב, לורנזו בראון, על אף שהוא מדורג במקום השלישי באסיסטים וחטיפות למשחק, שישי בנקודות ושביעי במדד.

בראון, שנמצא בעונתו הרביעית ביורוליג, המשיך לבסס את עצמו העונה כאחד הרכזים הטובים ביבשת, בטח אחרי שהוביל את נבחרת ספרד לזכייה ביורובאסקט בספטמבר האחרון. מי שנותר תמוהה מהניפוי של בראון הוא לא אחר מאשר חברו לקו האחורי, ג'יילן אדאמס, שצייץ: "אני בדרך כלל לא מגיב על דברים כאלה, אבל לורנזו בהחלט חייב להיות בדיון הזה".

בא לעזרת חבר: הציוץ של ג'יילן אדאמס

סשה וזנקוב מאולימפייקוס דורג במקום הראשון לפי "יורוהופס", כאשר את החמישייה משלימים מייק ג'יימס (מונאקו), דז'נאן מוסה (ריאל מדריד), קווין פאנטר (פרטיזן בלגרד) ו-ואסילייה מיציץ' (אנאדולו אפס).

כזכור, בראון נפצע במשחק הבית נגד אלבה ברלין לפני כשלושה שבועות ומאז החמיץ את שלושת משחקי החוץ של הצהובים ביורוליג נגד אולימפיאקוס, ברצלונה ו-ולנסיה. הרכז עשוי לשוב מחר (חמישי, 21:05), כאשר מכבי תל אביב תארח את הכוכב האדום בלגרד ביד אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully