וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוסימן וקברצחליה לא למכירה, נאפולי יכולה לזכות בליגת האלופות"

הבעלים דה לורנטיס לא מתכוון לוותר על הכוכבים ("לא צריכים למכור, אין חובות") וקובע: "אסור לעשות את הטעות של ברצלונה"

תקציר ניצחונה של נאפולי 1:2 על רומא/ספורט1

נאפולי נמצאת בעיצומה של עונה חלומית, שככל הנראה תסתיים בזכייה ראשונה באליפות איטליה מאז ימי דייגו מראדונה העליזים. הקבוצה מדרום ארץ המגף מוליכה את הטבלה עם פער של 13 נקודות, כאשר במאזנה 56 נקודות מתוך 63 אפשריות. לקראת המשך העונה והמפגש הכפול בשמינית גמר ליגת האלופות מול איינטרכט פרנקפורט, הבעלים אורליו דה לורנטיס התראיין וסיפק מספר ציטוטים מעניינים.

"אני מאמין שנאפולי יכולה לזכות בליגת האלופות, אבל יש קבוצות טובות יותר", אמר דה לורנטיס, "הקבוצה שלנו תחרותית, בעשור האחרון כמעט תמיד היינו בטופ 4 ולפעמים גם במקום השני".

עם זאת, הוא לא מקל ראש ביריבה מגרמניה: "הסיכויים לעלייה הם 50/50. בהתחלה הייתה תחושה שזו הגרלה לא קשה, אבל זה לא בדיק נכון. זה לא מקרי שפרנקפורט במאבק האליפות בבונדסליגה. אסור לנו לחשוב שאנחנו הקבוצה העדיפה, ברצלונה עשתה את זה בשנה שעברה ואסור לנו לחזור על הטעות".

אורליו דה לורנטיס, נשיא נאפולי. Jacopo Raule, GettyImages
מכוון גבוה. דה לורנטיס/GettyImages, Jacopo Raule

דה לורנטיס החליט לבצע מהפכה בקבוצה בקיץ האחרון. הוא נפרד משחקני מפתח ואגדות מועדון כמו לורנצו אינסינייה, דריס מרטנס, קאלידו קוליבאלי ופביאן רואיס, ו"זכה" לביקורות מצד האוהדים על כך, אך כעת התברר כי זהו היה הצעד הנכון.

"בקיץ היה לנו את האומץ והחזון להצעיר את הקבוצה. המאמן לוצ'אנו ספאלטי יודע איך להשתמש בשחקנים ולגרום להם לשחק כדורגל נהדר ומנצח. אליפות תביא יוקרה ושגשוג לעיר. אם לא יקרו דברים שליליים וחריגים, אין שום סיבה שנאבד גובה".

שני הגיבורים של האליפות המסתמנת הם החלוץ הניגרי ויקטור אוסימן והסנסציה מגאורגיה - חביצ'ה קברצחליה. השניים מבוקשים ברחבי היבשת ולפי הדיווחים מנצ'סטר יונייטד אף מתכוונת להציע 120 מיליון יורו עבור אוסימן בקיץ, אך לדה לורנטיס אין כוונה להיפרד מהם.

"השחקנים הבולטים מבוקשים, אבל אני לא צריך למכור אף אחד, אנחנו לא בחובות". דה לורנטיס, מפיק קולנוע במקצועו, הביא דימוי מעולמו לתיאור שני הכוכבים שלו: "אם אני רוצה לתת 'שואו' טוב, אני צריך שיהיו לי את השחקנים הטובים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully