וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר: "לא נפגענו מקראנקה, אנחנו עובדים קשה כדי לזכות באליפות"

8.2.2023 / 11:47

קשר מכבי תל אביב באירוע לציון 14 שנות שיתוף פעולה עם חברת יורודרייב: "שום דבר לא גמור". על דחיית משחקיהן של חיפה וב"ש: "קרה לי אולי בילדים או בנערים"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

שחקני מכבי תל אביב, אנריק סבוריט, אנדרה ג'ראלדש, דניאל פרץ, יונתן כהן ודן גלזר הגיעו הבוקר (רביעי) לסניף הדגל של יורודרייב במתחם פי גלילות, לציון 14 שנות שיתוף פעולה בין מועדון הכדורגל לחברה המובילה את תחום רכבי היוקרה בישראל.

כידוע, מכבי תל אביב סיימה בשתי תוצאות תיקו רצופות ולמכבי חיפה יש הערב (20:30) נגד הפועל חדרה הזדמנות להגדיל את הפער ביניהן לשבע נקודות. על כך אמר הקשר דן גלזר: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאות. אנחנו תמיד רוצים לנצח. נעבוד על הדברים, נראה גם את הדברים הטובים ונעשה את הכל כדי לתקן".

שחקני מכבי תל אביב. שלומי גבאי
שחקני מכבי תל אביב באירוע של יורודרייב/שלומי גבאי

על המאמן החדש אייטור קראנקה: "הוא רוצה לנצח, כמונו. מה שהוא אמר לנו נשאר בחדר ההלבשה, אבל כולנו באותה סירה ורוצים את אותה המטרה. הכל בסדר, אנחנו לא נפגעים ממנו או לוקחים שום דבר בצורה אישית - זה חשוב לו, הוא מראה אכפתיות וזה הדבר הכי חשוב שיש".

על ההחלטה לדחות את המשחקים של חיפה וב"ש בגלל הסערה: "זו החלטה של המנהלת. מאמין שההחלטות שלהם מתקבלות על הצד הטוב ביותר. לי לא יצא שביטלו לי משחקים, אולי בילדים או בנערים, אבל כנראה שחשבו שתהיה סופה רצינית והכל בסדר. אם זה כדי לשמור על האוהדים והשחקנים, אז הכל בסדר".

אם הם מאמינים שביכולתם לזכות באליפות: "ברור שאנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה ומדברים על זה בחדר ההלבשה כל יום. אנחנו כולנו עסוקים ועובדים קשה כדי לזכות באליפות. התוצאות האחרונות לא טובות וכך גם היכולת, אנחנו לא בורחים מזה, אבל נתאמן קשה כדי לנצח משחקים. שום דבר לא גמור, יש עוד המון נקודות בקופה ויהיה בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני מכבי תל אביב באירוע עם יורודרייב. שלומי גבאי
שחקני מכבי תל אביב באירוע עם יורודרייב/שלומי גבאי

על שיתוף הפעולה עם יורו דרייב אמר לסיום: "יורודרייב הפכו מזמן למשפחה ואנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה איתם, ולהגיע לכאן כדי לחנוך איתם את המקום המדהים שהם פתחו. לעוד שנים רבות ומוצלחות בעזרת השם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully