וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייקדאון: ריאיון עם הלוחם הישראלים שעובר לליגה של המקצוענים

יבגני שינקרבסקי סיפר על הילדות הקשה שחווה כשעלה לארץ עם המשפחה, כאשר הקשיים המשיכו גם בבית הספר ובצבא. הקורונה באליפות העולם בשנה שעברה שמנעה ממנו את הגמר, ההכנות המפרכות לקראת הטורניר הקרוב והתחושות לפני שעובר למקצועני

בפרק 140 של פודקאסט הלחימה "טייקדאון" ארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה שוחחו עם זוכת מדליית הארד באליפות העולם ב-2021 וזוכה מדליית הכסף באליפות אירופה, יבגני שינקרבסקי, רגע לפני שהוא יוצא להתחרות באליפות העולם 2022 בשבוע הבא, שתהיה האחרונה שלו במסגרת איגוד ה-MMA בישראל.

הלוחם בן ה-25 סיפר על הילדות הקשה שחווה כשעלה לארץ עם המשפחה, כאשר הקשיים המשיכו גם בבית הספר ובצבא. הקורונה באליפות העולם בשנה שעברה שמנעה ממנו את הגמר, ההכנות המפרכות לקראת הטורניר הקרוב והתחושות לפני שעובר למקצועני.

בנוסף, ארקדי ועידו סיכמו את אירוע UFC פייט נייט והניצחון הקליל של סרגיי ספיבאק על דריק לואיס, שממשיך להתדרדר. וגם, התכוננו לאירוע UFC 284 שיתרחש באוסטרליה, לראשונה מזה 3 שנים, כשבקרב המרכזי הגיבור המקומי והאלוף ב-66 ק"ג אלכנסדר וולקנובסקי ילחם נגד האלוף ב-70 ק"ג איסלאם מחצ'ב.

ולסיום, הם סיכמו את הקריירה של פדור אמיליאננקו, שהפסיד בצורה קלילה לראיין ביידר, ותהו האם "הקיסר האחרון" הוא הגדול בכל הזמנים ב-MMA.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully