וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורשו של מרטינס: דומניקו טדסקו מונה למאמן נבחרת בלגיה

הגרמני בן ה-37, אקס לייפציג, ספרטק מוסקבה ושאלקה, יקווה להוביל את השדים האדומים לאליפות אירופה 2024, בסיומה יסתיים חוזהו

תקציר מהגביע הגרמני: איינטרכט פרנקפורט - דארמשטאט 2:4/ספורט1

עידן חדש בבלגיה. הבוקר (רביעי) מונה דומניקו טדסקו הגרמני למאמנם החדש של השדים האדומים, כחודשיים אחרי שרוברטו מרטינס התפטר מתפקידו בעקבות כישלון הנבחרת במונדיאל בקטאר ולאחר כשש שנים וחצי בתפקיד. חוזהו של טדסקו הינו לשנה וחצי בלבד, כך שהחלטה אם להאריך את ההתקשרות תהיה תלויה בעיקר בתוצאות השדים האדומים במוקדמות היורו, ובאליפות עצמה (בהנחה שבלגיה תעלה) שתתקיים בקיץ הבא בגרמניה.

"זה כבוד גדול עבורי להיות מאמנה החדש של נבחרת בלגיה", אמר טדסקו בקצרה, "אני מצפה למשימה ומתרגש לקראתה, יש לי הרגשה טובה כבר מהשיחה הראשונה שקיימנו".

דומניקו טדסקו, מאמן לייפציג. רויטרס
אתגר גדול. טדסקו/רויטרס

כזכור, מרטינס נהנה ממה שהוכתר בבלגיה ל"דור הזהב", שכלל כוכבים כמו טיבו קורטואה, טובי אלדרווירלד, יאן ורטונחן, קווין דה בראונה, אדן הזאר, רומלו לוקאקו ואחרים, אבל במונדיאל ברוסיה נעצרה בלגיה בחצי הגמר, בקטאר לא עברה את שלב הבתים וגם באליפויות אירופה סיימה רק במקומות השביעי והחמישי בשני הטורנירים האחרונים.

המאמן הגרמני (37), יליד איטליה, החל את דרכו כמאמן ילדים לפני למעלה מ-15 שנה, אבל החל לטפס כשהגיע להדריך ילדים בשטוטגרט ב-2008. בתחילת עונת 2012/13 הוקפץ לעמדת עוזר המאמן של קבוצת הנוער, ובמהרה מצא את עצמו משתדרג לתפקיד המאמן הראשי. הוא עזב בקיץ 2015 להופנהיים לטובת אימון קבוצות הנערים והנוער וב-2017 אימן לראשונה בחייו בוגרים, את קבוצת ארצגבירגה אווה שמינתה אותו במרץ של אותה שנה. כעבור ארבעה חודשים חתם כמאמן שאלקה, אותה אימן עד שסיים את דרכו במרץ 2019. כעבור חצי שנה מונה למאמן ספרטק מוסקבה והתפקיד האחרון שלו היה בלייפציג, אותה הדריך כמעט שנה - מדצמבר 2021 ועד ספטמבר 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully