וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רל מרטין החולה לא התאמן ובספק לכוכב האדום בלגרד

עודד קטש לקראת המשחק של מכבי תל אביב נגד הסרבים (ה', 21:05): "היה קשה לצפות בהפסד בבלגרד. סורקין מסוגל אפילו ליותר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

מכבי תל אביב תמשיך את העונה האירופית שלה מחר (חמישי, 21:05) כשתארח את הכוכב האדום בלגרד במסגרת המחזור ה-24 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק עם 12 ניצחונות ו-11 הפסדים, כשבעשרה משחקי בית הם ניצחו תשעה והפסידו פעם אחת בלבד. הכוכב האדום בלגרד, ניצחה עשרה משחקים והפסידה 13, כולל ארבעה הפסדים רצופים.

אחרי הניצחון הגדול על ולנסיה בשבוע שעבר, שהשאיר את הקבוצה של עודד קטש חזק במאבק על הפלייאוף, חוזרת מכבי להיכל מנורה שם תשחק בשבעה מתוך 11 המחזורים שנותרו לה עד סיום העונה. הצהובים יודעים שאם ישמרו על הבית עד למחזור האחרון, ישחקו בפלייאוף עונה שנייה ברציפות, ולכן הם מייחסים למשחק הזה חשיבות גדולה מאוד.

מי שעשוי לשוב לסגל של מכבי אחרי שלושה שבועות בהן נעדר מפעילות הוא לורנזו בראון. הכוכב של הקבוצה היה קרוב לחזרה כבר בשבוע שעבר בצמד המשחקים בספרד, אך בצוות הרפואי והמקצועי החליטו שלא לסכן אותו עד שהוא מגיע לשלב שבו הוא ללא כאבים כלל והפציעה בקרסול מאחוריו. לעומת זאת, ג'רל מרטין החולה לא השתתף באימון המסכם והוא בספק.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
מחכה לאימון המסכם כדי לקבל תמונה מלאה בנוגע לבראון. קטש/GettyImages, Sonia Canada

עודד קטש אמר על המשחק מחר: "אנחנו מאוד שמחים לחזור לשחק ביורוליג בבית. יהיה משחק קשה נגד יריבה שמשחקת באינטנסיביות פיזית גבוהה. יהיה משחק אגרסיבי. הכוכב האדום עשתה ריצה מדהימה ועכשיו יש לה רצף הפסדים, אבל אותם הפסדים היו מאוד צמודים. כל משחק הוא קשה, אנחנו לא מצפים למשחק קל".

על הביתיות: "לשמור על הבית כמו שעשינו בסיבוב הראשון זה לא מובן מאליו. עד סוף העונה אנחנו הולכים לקבל פה קבוצות טובות, דמוניננטיות וזה לא יהיה פשוט. כל משחק הוא קריטי, כל משחק הוא עם לחץ, אנחנו רגילים לזה, אבל צריך לזכור שאנחנו משחקים מול קבוצות טובות".

על לורנזו בראון: "נראה אחרי האימון המסכם מה מצבו. בתקווה שהוא ישחק, בטוח שהוא לא בשיא הכושר ונצטרך לנהל את הדקות שלו. ציפינו להיות במקום יותר טוב מבחינת ודאות לגביו. המצב לא אידיאלי, אבל נתמודד".

על ההפסד לכוכב האדום בסיבוב הראשון: "כשאנחנו מתכוננים, אנחנו הולכים אחורה למשחקים קודמים. היה כואב וקשה לצפות במשחק כי באמת פספסנו שם על דברים קטנים שאנחנו עושים יותר טוב היום. כמובן שחשוב להתחיל טוב - כשאנחנו נותנים ליריבות להרגיש בנוח, יותר קשה לנו לשלוט במשחק".

על רומן סורקין: "זה טריקי איתו. מי שמרגיש אותו ויודע, אף פעם לא מסתפק במה שהוא נותן. הוא יכול להיות יותר טוב ועקבי, הוא תמיד יכול יותר כי היכולות שלו כמעט בלתי נגמרות".

על ג'ון דיברתולומאו: "לא היה לי ספק שהוא יהיה משמעותי. בחיים ובספורט כל אחד צריך מישהו שיאמין בו. הוא תמיד היה שם, גם כשקיבל מעט דקות. הוא הקפטן שלנו, המנהיג שלנו, כשהגעתי שמחתי שהוא נמצא".

סורקין אמר על הארכת החוזה שלו: "כיף גדול להיות פה, אני מרגיש שזה הבית שלי. לא הרבה שחקנים ממשיכים פה, בטח ישראלים. החלום הראשון היה להגיע לפה ומאז אני מנסה ללמוד בכל יום, להשתפר, זה כבוד להישאר פה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לוקה וילדוזה, שחקן הכוכב האדום בלגרד. Nikola Krstic, GettyImages
בסיבוב הראשון הכוכב גברה על מכבי תל אביב/GettyImages, Nikola Krstic

הכוכב האדום הייתה אחת הקבוצות החמות ביורוליג עד לפני שבועיים, כשהצליחה להפוך פתיחת עונה חלשה לריצה שקירבה אותה לפלייאוף, אך בשבועיים האחרונים הסיטואציה התהפכה, הסרבים הפסידו ארבעה משחקים, כולל הפסד ביתי לפרטיזן בלגרד, והתרחקו בצורה משמעותית מאזור הפלייאוף. בקבוצה הסרבית יודעים שהפסד למכבי תל אביב יהפוך את משימת הפלייאוף ממסובכת לכמעט בלתי אפשרית.

שלושה שחקנים נחשבים למניה בטוחה אצל המאמן הוותיק דושקו איבנוביץ'. הראשון הוא הקלע הארגנטינאי לוקה וילדוזה עם 14.3 נקודות למשחק, השני הוא הגארד הסרבי נמנייה נדוביץ' עם 13.9 נקודות לערב, והשלישי הוא הסנטר הסרבי הצעיר פיליפ פטרוסב עם 10.7 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק. הכוכב הגדול של הקבוצה, פקונדו קמפאצו, לא מאושר עדיין לשחק במשחקי היורוליג.

הכוכב האדום ניצחה את מכבי תל אביב בסיבוב הראשון 68:69 בבלגרד, ומחזיקה ברצף של ארבעה ניצחונות על הצהובים שבפעם האחרונה ניצחו אותם בבית בעונת 2020/21. למעשה ב-15 מפגשי יורוליג בין הקבוצות עומד המאזן על 6:9 לטובת הסרבים.

היכל מנורה מבטחים. קרינה גרופר,
היכל מנורה מבטחים/קרינה גרופר

במסגרת ההזדהות עם יום האינטרנט הבטוח הבינ"ל שחל אתמול ולטובת שימוש בטוח ואחראי של ילדים ברשת, האירה חברת היכלי הספורט את היכל מנורה מבטחים בצבע כחול, כמו מבנים רבים אחרים בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully