וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי אשדוד ערכו שיחה אישית עם כנעאן, יימכר בקיץ לקבוצה בחו"ל

8.2.2023 / 9:10

במועדון הסבירו לשחקן שלא התקבלו הצעות בינואר ומבינים שמעבר בתוך ישראל לא ריאלי. הקשר משוכנע שהוא יתאקלם באירופה

תקציר: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט 1

אחרי ששמו כיכב בכותרות בחלון ההעברות ינואר של שהסתיים בשבוע שעבר, מוחמד כנעאן אמור להימכר בקיץ למועדון אירופי על פי רצונו ועל פי האינטרס של מ.ס. אשדוד. במועדון הבהירו לכנעאן בימים האחרונים שלא יחשוב לרגע שנמנעה ממנו העברה בחלון הזה מאחר שמלבד שמועות וכוונות ראשוניות, לא הוגשה למועדון הצעה לרכוש אותו.

לאשדוד היה חשוב להבהיר את הדברים לכנעאן בשיחה פרטית והשחקן נראה בסיומה רגוע ונינוח, אחרי שהבין שבקיץ יתרחש המעבר שהוא מחכה ומצפה לו. ג'קי בן זקן רוצה למכור את כנעאן לקבוצה באירופה מאחר שהוא מבין שאת הסכומים שהוא מבקש על הקשר, יהיה לו קשה לקבל מקבוצה ישראלית.

גם השחקן מספר לסובביו שהוא מעדיף יציאה לחו"ל ושהשנים באשדוד, הרחק ממשפחתו כשהוא מתגורר לבד באקדמיה, חישלו אותו ויאפשרו לו להתאקלם טוב יותר בחו"ל.

מוחמד כנעאן, שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
לפני אירופה, ינסה להוביל את אשדוד לפלייאוף העליון. כנעאן/דני מרון

באשדוד מצפים לתפוקה מכנעאן במשחקים עד סיום הליגה הסדירה, ממש כפי שעשה עם השער היפהפה בשבת האחרונה מול הפועל חיפה - זאת כדי לעמוד במטרה שהוצבה בתחילת העונה, להתברג בפלייאוף העליון.

לקראת המפגש עם בית"ר ירושלים ביום שבת (15:00) למאמן רן בן שמעון יש סוף סוף סגל מלא וגם הבלם טימותי אוואני, שנפצע בשבת, החלים ויעמוד לרשותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully