וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון אחרי שבירת השיא: "מבחינתי, אני השחקן הגדול בכל הזמנים"

עודכן לאחרונה: 8.2.2023 / 13:09

קינג ג'יימס התגאה לאחר שהפך למלך סלי ה-NBA בכל הזמנים: "אקח את עצמי מול כל אחד שאי פעם שיחק. אני עדיין לא מעכל, זו מעולם לא היתה המטרה שלי. לימדו אותי לשחק בצורה הנכונה". צפו ברגע המרגש שלו עם בניו בחדר ההלבשה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 8.2/ספורט1

לברון ג'יימס עשה זאת. רבים תהו האם כוכב הלייקרס מסוגל להגיע ל-36 נקודות כבר הבוקר (רביעי), מול אוקלהומה סיטי, והעריכו כי יזדקק לשני משחקים כדי לשבור את שיא הנקודות המיתולוגי של קארים עבדול ג'באר. לקינג ג'יימס היו תכניות אחרות - הוא הגיע ל-36 נקודות כבר עם תום הרבע השלישי, ובכך הפך למלך סלי ה-NBA בכל הזמנים. את המשחק כולו סיים עם 38 נקודות, בדרך ל-38,390 נקודות לאורך הקריירה. לצערו, זה נגמר בהפסד 133:130 לאוקלהומה סיטי, אך אף אחד לא ממש התעסק בתוצאה עם תום המשחק.

הגדול מכולם? רשימת השיאים המדהימה של לברון ג'יימס
ג'באר החמיא: "ההשפעה והדומיננטיות של לברון נמשכות כמעט 20 שנה"
מג'יק ג'ונסון המום, סטף וכוכבי הליגה בירכו: התגובות לשיא של לברון

שבירת שיא הנקודות ב-NBA של לברון ג'יימס. עיבוד תמונה: יהונתן סמואל, אתר רשמי
שבירת שיא הנקודות ב-NBA של לברון ג'יימס/אתר רשמי, עיבוד תמונה: יהונתן סמואל

מיד לאחר הג'אמפ המיוחד ששבר את השיא, נערך טקס קצר לכבודו של לברון, בהשתתפות אותו קארים והקומישנר אדם סילבר.

"אני רוצה להודות לאוהדי הלייקרס, אתם יחידים ומיוחדים. לעשות את זה לעיני אגדה כמו קארים זה מדהים בעיני, בבקשה העניקו לו סטנדינג אוביישן", אמר לברון, והתשואות אכן הגיעו.

"לאשתי היפה, בתי, שני בני, החברים שלי, אבא שלי, ולכל מי שהיה חלק מהמסע הזה שלי ב-20 השנים האחרונות, אני רוצה להגיד תודה - לא הייתי מי שאני בלעדיכם", הוסיף ג'יימס. "כל העבודה שלכם, כל התשוקה, ההקרבות שעזרו לי להגיע לנקודה הזאת. תודה גם ל-NBA, לאדם סילבר, לדייויד שטרן, תודה שאפשרתם לי להיות חלק ממשהו שתמיד חלמתי עליו. גם בעוד מיליון שנים לא הייתי חולם שזה יקרה בצורה טובה יותר. פאק... תודה לכם".

בסיום, נשאל לברון על ידי שאקיל האם הוא השחקן הגדול בכל הזמנים. "אני אתן ליתר האנשים לקבוע, זה דיון מעניין. מבחינתי, אישית, אני לוקח את עצמי מול כל אחד שאי פעם שיחק את המשחק הזה. כל אחד יכול לבחור את הפייבוריט שלו, אבל אני יודע מה אני מביא לשולחן ויכול לעשות מדי ערב. אני תמיד מרגיש שאני הכי גדול שאי פעם שיחק. אם הייתי ג'נרל מנג'ר או משהו כזה, וצריך לבנות קבוצה מאפס, הייתי בוחר אותי ראשון".

לברון חגג את ההישג העצום בחדר ההלבשה, ביחד עם חבריו לקבוצה, צוות המאמנים וגם שני בניו, ברוני וברייס, שחולמים להגיע ל-NBA כמו אביהם. קינג ג'יימס פנה אל השניים ושאל אותם, "מי מבין שניכם הולך לשבור את השיא שלי?" אחד מהם השיב: "אנחנו נהיה במקומות 2 ו-3".

צפו: בנו של לברון מראה לו את הזריקה שנכנסה לספרי ההיסטוריה

במסיבת העיתונאים הוסיף לברון ואמר: "זו מעולם לא היתה המטרה, בגלל זה זה כל כך סוריאליסטי. זה מוזר. כנראה אוכל לספור על כף ידי כמה פעמים בכיתי, וזה בלי ספק אחד מהם. אני עדיין לא ממש מעכל. לימדו אותי לשחק בצורה הנכונה, היו לי מאמנים בילדות שלימדו אותי לשחק בצורה בה צריך לשחק".

כשנשאל איפה ההישג הזה מדורג ברשימת ההישגים הגדולים שלו, השיב: "אליפויות בפסגה, כי הצלחת הקבוצה היא מעל הכל. אי אפשר להיות גדול בליגה הזאת בלי חברים לקבוצה ומאמנים מצוינים. מבחינתי, האליפויות הן מעל הכל".

מאמן הלייקרס דרווין האם הוסיף בסיום: "אני יודע כמה חשוב קארים היה לליגה הזאת, הוא היה אחד השחקנים האהובים עלי, הוא אחד מעמודי התווך של הליגה. לברון הגיע הישר מהתיכון, ומה שעשה גדול יותר מהכדורסל. הוא הפך לאייקון גלובלי, הוא מדבר על עניינים חברתיים, המנהיגות שלו - הוא דוגמא לאיך אדם צריך להתנהג. הוא אף פעם לא מסופק. לראות את לברון עם משפחתו, זה היה מאוד מאוד מיוחד עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully