וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל הילאל גברה 2:3 מפתיע על פלמנגו ועלתה לגמר אליפות העולם לקבוצות

עודכן לאחרונה: 8.2.2023 / 0:05

הסעודים הדהימו את אלופת דרום אמריקה במרוקו, ויפגשו בגמר את המנצחת בין ריאל מדריד לאל האלי. וייטו הארגנטינאי כיכב בשורות הסעודים, שעשו היסטוריה

תקציר חצי גמר אליפות העולם למועדונים: פלמנגו - אל הילאל 3:2/ספורט1

אל הילאל מערב הסעודית הדהימה הערב (שלישי) בטנג'יר את אלופת דרום אמריקה פלמנגו והעפילה לגמר אליפות העולם למועדונים, אחרי שגברה 2:3 על הברזילאים הודות לשני פנדלים של סאלם אל דאוסרי ושער נוסף של לוצ'יאנו וייטו, שגם סחט שני פנדלים.

אל דאוסרי כבש ראשון בפנדל כבר בדקות הפתיחה אחרי שמתאוזיניו הכשיל ברחבה את וייטו וקבע 0:1 מוקדם. פדרו השווה לפלמנגו בבעיטה יפה מתוך הרחבה (20), אבל הסעודים שוב עלו ליתרון לפני המחצית כאשר אל דאוסרי שוב בעט לרשת מהנקודה הלבנה, בעוד גרסון הורחק אחרי כרטיס צהוב שני בעקבות דריכה על וייטו ברחבה.

פלמנגו נותרה בעשרה שחקנים כל המחצית השנייה, ואל הילאל השתלטה על המשחק ואף כבשה את השלישי, כשהפעם אל דאוסרי החזיר טובה לווייטו וסידר לארגנטינאי שער מצוין, כשהפציץ מקרוב. פדרו רק צימק בתוספת הזמן לברזילאים, שהפכו לקבוצה השישית שזוכה בגביע הליברטדורס ולא מעפילה לגמר.

אל הילאל, הקבוצה הראשונה מסעודיה שמעפילה לגמר, תפגוש את המנצחת בחצי הגמר השני - שמפגיש בין ריאל מדריד אלופת אירופה לבין אל אהלי במשחק שייערך ברבאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully