וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד ובישול לקולו מואני, 2:4 לפרנקפורט בדרך לרבע גמר הגביע

החלוץ הצרפתי כיכב בניצחון על דארמשטאט אחרי מהפך, פרייבורג גברה 0:2 על סנדהאוזן עם שערים מאוחרים, ועלתה גם היא

תקציר מהגביע הגרמני: איינטרכט פרנקפורט - דארמשטאט 2:4/ספורט1

שתי עולות נוספות לרבע גמר הגביע הגרמני נקבעו הערב (שלישי), כאשר בשני המשחקים גברו קבוצות בונדסליגה על יריבות מליגת המשנה: פרייבורג העפילה על חשבון סנדהאוזן, בעוד פרנקפורט הזיעה לא מעט לפני שגברה על דארמשטאט.

איינטרכט פרנקפורט - דארמשטאט 2:4

רנדאל קולו מואני המשיך בעונה הנפלאה שלו וסחף את מחזיקת הליגה האירופית לעבר שלב שמונה האחרונות, עם צמד ובישול. החלוץ הצרפתי אמנם זכה ליותר תשומת לב לאחרונה בעקבות ההחמצה הנוראית שלו בסיום ההארכה של גמר המונדיאל, אבל כבר עומד על 14 שערים ו-14 בישולים בכל המסגרות בזירת המועדונים. הערב הוא העלה את פרנקפורט ליתרון מוקדם (6), לפני שראה את מתיאס הונסק כובש צמד בזק (29, 31) והופך לזכות הקבוצה האורחת. מריו גצה הכין לרפאל סנטוס בורה שהשווה עוד לפני ההפסקה (44), קולו מואני בישל לדאיצ'י קמאדה את השער שהשלים מהפך שני במשחק, ואז כבש במו רגליו את השער הרביעי והאחרון (90).

שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים שער של רנדאל קולו מואני. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
הזיעה, אבל ניצחה ועלתה. פרנקפורט חוגגת/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

סנדהאוזן - פרייבורג 2:0

שתי הקבוצות הגיעו אחרי תבוסה בליגות שלהן, ופרייבורג הייתה זו שהתאוששה מ-5:1 כואב נגד בורוסיה דורטמונד והשיגה את הכרטיס לרבע גמר הגביע. כזכור, בעונה שעברה היא נעצרה רק בגמר על ידי ר.ב. לייפציג, וכעת היא רחוקה שני צעדים נוספים משחזור ההישג. מנגד, קבוצתו של ג'וזף גנדה הישראלי, שלא שיחק מאז אוגוסט בגלל פציעות, תתרכז במאבקי התחתית בבונדסליגה השנייה. פיליפ לינהארט (87) ונילס פיטרסן (95) הבקיעו את השערים המאוחרים במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully