וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאבק העבר ג'רי "המלך" לולר עבר שבץ ונותח בבית חולים

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 23:35

אחד המתאבקים המפורסמים בארה"ב, מי שהיה "יריבו" של אנדי קאופמן וכיכב בסרט "איש על הירח", עבר עוד "אירוע רפואי" קשה בגיל 73, כשהוא עדיין ממשיך להופיע בזירה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2/ספורט1

מתאבק העבר ג'רי "המלך" לולר, 73, הובהל היום (שלישי) לבית חולים בפלורידה אחרי שעבר שבץ בעודו אוכל ארוחת צהריים עם חברים. הוא פונה מיד לבית חולים, שם עבר ניתוח במחלקת טיפול נמרץ, ומתאושש.

המתאבק ג'רי "המלך" לולר. Moses Robinson, GettyImages
בזירה כל חייו. לולר/GettyImages, Moses Robinson
המתאבק ג'רי "המלך" לולר. Kevin C. Cox, GettyImages
לא פעם ראשונה שעובר אירוע רפואי קשה. לולר/GettyImages, Kevin C. Cox

לולר כבר עבר בעבר התקף לב, בשנת 2012, כאשר היה פרשן של "Monday Night Raw" של ה-WWE. עשר דקות לפני כן הוא עוד היה על הבמה, כשהשתתף בקרב צמדים עם רנדי אורטון, כשהוא הרבה אחרי גיל 60. מי שמכונה "המלך" גם עבר התקף בביתו בממפיס ב-2018, ולאחר מכן סיפר שלא יכול היה לדבר במשך שלושה ימים. למרות כל בעיות הבריאות, גם השנה הוא המשיך להופיע מדי פעם בקרבות, למרות גילו המופלג, 53 שנה אחרי שעשה את הופעת הבכורה שלו בזירה.

"לולר" היה מתאבק שנים ארוכות, כולל בשנות השבעים והשמונים, ובין השאר השתתף בסרט "איש על הירח" עם ג'ים קרי - שבו שיחק את עצמו כמתאבק שהיה יריבו של הקומיקאי אנדי קאופמן, בעימותים בין השניים שגררו לא מעט כותרות. לולר אף החטיף סטירה לפניו של קאופמן במהלך שידור חי בתוכנית האירוח של דיוויד לטרמן, אבל לאחר מותו של הקומיקאי התברר שמדובר היה במתיחה מבוימת ושלמעשה השניים היו חברים טובים כל השנים.

  • עוד באותו נושא:
  • wwe
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully