וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין מאמינה שדוחא יהיה מוכן, באר שבע שוב עם התאמות בהרכב

אחרי שהמשחק נדחה פעמיים, בסכנין בונים על דוחא ועל שלוש נקודות, באר שבע תשחק בלי גורדנה ויחזקאל, קלימלה על הספסל (רביעי, 19:45)

מחזור 18הסתיים08/02/2023
בני סכנין
    0
    • (57) לופס
    הפועל באר שבע
    תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 0:1/ספורט1

    בני סכנין

    לאחר כל סאגת מזג האוויר, בבני סכנין משוכנעים שהתנאים יאפשרו את קיומו של המשחק מול הפועל באר שבע. בהנהלת המועדון עקבו כל היום אחר תנאי המגרש ובמועדון משוכנעים שיהיה ניתן לשחק מחר. בצד המקצועי עושה רושם שהמאמן קובי רפואה ימשיך כמעט עם אותו הרכב שפתח מול מכבי תל אביב למעט השינוי הכפוי לאור הרחקתו של בירם כיאל. "בשורה התחתונה אנחנו במומנטום טוב ורוצים לנצח אצלנו בבית", אמר שחקן בקבוצה, "נכון שבאר שבע היא אחת משלוש הקבוצות הכי טובות בליגה אבל אם לא ננצח כנראה שכבר לא נהיה בפלייאוף העליון השנה".

    אצטדיון דוחא מוצף. ., מערכת וואלה
    כך זה נראה בפעם הקודמת שהמשחק נדחה. אצטדיון דוחא/מערכת וואלה, .

    הפועל באר שבע

    שגיב יחזקאל סובל מפציעה באזור שרירי הבטן התחתונים והוא יזדקק למנוחה בתקופה הקרובה. שחקן הפועל באר שבע נעדר מהסגל בשבת האחרונה מול הסקציה נס ציונה וייעדר גם מחר (רביעי, 19:45) במשחק ההשלמה מול בני סכנין. בקבוצה מעריכים כי בהמשך הוא יקבל זריקה לזרז את ההחלמה, אבל כרגע יש לו כאבים במקום ואור דדיה ימשיך כמגן ימני.

    רועי גורדנה צפוי להמתין על הספסל מכיוון שבקבוצה לא רוצים שהוא ישחק שלושה משחקים מלאים בשבוע אחרי פציעת הברך שעבר. גורדנה גם כך סוחב ארבעה צהובים ואם יקבל מחר את החמישי לא ישחק מול מכבי תל אביב בעוד כשבועיים לכן, יש לאליניב ברדה את כל הסיבות להיזהר איתו מחר ולהעדיף בהרכב שחקן אחר.

    בהפועל באר שבע יקיימו הבוקר את האימון ויצפינו למלון בטבריה אחר הצהריים כחלק מההכנה למשחק מחר. כזכור, המשחק היה אמור להיערך הערב ומאחר שהוא הוזז ב-24 שעות קדימה למחר, ביקשו במועדון מהמנהלת להזיז ב-24 שעות גם את המשחק שלהם מול הפועל ירושלים בשבת, אך קיבלו לכך סירוב. משמעות הדבר שלקבוצה יהיה פחות זמן למנוחה בין שני המשחקים. "נחזור אחרי המשחק בסכנין לבאר שבע רק אחרי חצות ויהיה לנו פחות זמן לנוח עד המשחק בשבת מול הפועל ירושלים, אבל זה המצב ועם זה צריך להתמודד", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע.

    מהמשחק ימשיך להיעדר שאפי סוליימאנוב שירצה את המשחק האחרון שלו בעונש המשמעותי שקיבל אחרי המכה שנתן לעדן קארצב. פטריק קלימלה ממשיך להתקדם באימונים ולהוריד חלודה, אבל הוא שוב מתוכנן להיכנס רק מהספסל.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

    בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
    הלדר לופס שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
    אם ישחק, הלדר לופס יצטרך להיזהר מצהוב/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * בני סכנין ניצחה את הפועל באר שבע רק פעם אחת ב-20 מפגשי הליגה האחרונים - 0:1 ביתי בינואר 2021 משער של בירם כיאל. באר שבע השיגה 12 ניצחונות ועוד שבעה משחקים לא הוכרעו, כולל כל ארבעת האחרונים שסכנין אירחה.

    * סכנין מגיעה אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד: שלוש תוצאות תיקו בחוץ ובתווך 1:2 ביתי על הפועל ירושלים, שהיה ניצחון הבכורה בעידן קובי רפואה.

    * הפועל באר שבע היא קבוצת החוץ הטובה בליגה עד כה, עם 27 נקודות מ-30 אפשריות.

    * אליניב ברדה לא הפסיד לסכנין בשני משחקיו כמאמן. בימיו כשחקן, זו הייתה הקבוצה מולה כבש הכי הרבה (11 שערים, שישה מהם במדי באר שבע) וניצח הכי הרבה (16, כמו מכבי פתח תקוה).

    * גיא מלמד קבע במחזור הקודם שיא קריירה של 10 שערי ליגה והוא השחקן הראשון של סכנין שמגיע למספר דו-ספרתי בליגת העל מאז שלומי אזולאי ב-2015/16 (14 שערים).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אביעד שילוח
    אצטדיון: דוחא
    קהל: 2356

    משחקי המחזור ה-22:

    שבת, 15:00: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט2)
    שבת, 17:30: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט2)
    שבת, 18:00: בני סכנין - מכבי בני ריינה
    שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל חיפה
    שבת, 19:30: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט2)

    ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט4)

    שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי תל אביב

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully