וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגה תדון באפשרות להוסיף שלב פלייאין בעונה הבאה

7.2.2023 / 18:27

בישיבה הקרובה תעלה האפשרות להכניס שלב הכרעה לפני סדרות רבע הגמר, במטרה להוסיף עניין לליגה שתוגדל ל-13 ובהמשך ל-14 קבוצות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2/ספורט1

מנהלת ליגת העל בכדורסל תעלה לדיון בישיבת האקזקוטיבה הקרובה ביום חמישי את נושא הכנסת שלב פליי-אין בליגת ווינר סל, החל מעונת המשחקים הבאה (2023-2024). התוכנית היא להוסיף שלב הכרעה נוסף על כניסה לפלייאוף, כפי שנהוג בשנים האחרונות ב-NBA, כאשר ארבע הקבוצות שיסיימו את העונה הסדירה במקומות 7 עד 10 יילחמו על שני הכרטיסים האחרונים לסדרות רבע הגמר.

הקבוצה שתסיים שביעית תשחק בביתה מול הקבוצה שתסיים שמינית, כאשר המנצחת תעפיל לרבע גמר הפלייאוף. במקביל ייערך קרב בין שתי הקבוצות שסיימו במקומות 9 ו-10. המפסידה בקרב בין השביעית לשמינית תשחק מול המנצחת בין מקומות 9-10 והמנצחת בקרב זה תיקח את הכרטיס האחרון לרבע גמר הפלייאוף.

צלחת האליפות של ליגת העל בכדורסל. דני מרון
עוד קבוצות יוכלו להתקרב אליה. צלחת האליפות/דני מרון

השיטה נותנת יתרון לקבוצות שיסיימו במקומות 7-8 במאבק על הכניסה לפלייאוף, מאחר והן יצטרכו ניצחון בודד משני משחקים כדי לעלות לפלייאוף, ולחילופין יודחו רק אם יפסידו בשני המשחקים. הקבוצות ממקומות 9-10 לעומת זאת חייבות שני ניצחונות משני משחקים כדי להיכנס לפלייאוף.

הרעיון מאחורי השיטה הוא להוסיף עניין בליגה ולתת תקווה גם לקבוצות ממקומות 9 ומטה לחלום על כניסה לפלייאוף, במיוחד בליגה שתמנה 13 ולאחר מכן 14 קבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully